עמוד בית  צור קשר  מפת אתר הפוך לדף הבית
חיפוש     
אודות קבוצת לוי יצחק פורום לוי יצחק מחירון בהנחה מילון מונחים נדל"ן התאם רכב לתקציבך Apartment Prices עתיקות
דוגמא לחישוב הפחתות התאם רכב לתקציבך סקר - סחירות מכוניות משומשות (סקר מודעות) סדרת כתבות בנושא רכב הזמנת מחירון מהארכיון כתבות רכב
טויוטה אוונסיס 2015 : שיא כל הזמנים הונדה S2000 אלפינה B5 קיה בלוס אנג'לס לנדרובר איווק קבריולט 2016 פנייר- סופר- קאר חדשה מאזדה CX-9 החדש בטיחות בדרכים: עלייה בתאונות הקטלניות חדשות מדובאי: 500 כ"ס על 950 קילוגרם לה קורבוזיר- אמנות צרפתית גרסאות עיצוב מאיימות ל C63 AMG פורשה מקאן GTS החדש בנטלי דיזל אופנת המיני בישראל סאאב תעזור לטורקיה לבנות רכב לאומי טסלה ומובילאיי מביאים: רכב סמי-אוטונומי תוספת בטיחותית לכבישי הארץ הדלק בארץ יקר פי 3 מארה"ב אבארט 500 אאודי Q3 אאודי S8 Opel Cascada אלפא מיטו 155 אלפא ג'ולייטה 170 אלפא רומיאו 159TBI ב.מ.וו מיני קופר S4 קאנטרימן ב.מ.וו M3 במבחן הדורות ב.מ.וו מיני קופר S4 קאנטרימן יגואר XJ 5.0 לקסוס IS250 קבריולט לקסוס LS460 למבורגיני גיארדו סופר ליגרה לנצ'יה דלתא טורבו 2010 מול אינטגרלה מזראטי גיבלי S מרצדס SLS מיני קופר S עם 5 דלתות 2015 סובארו WRX STI סקודה סופרב 3.6 פולקסוואגן פאסאט CC פורשה פאנמרה טורבו פורמולה רנו בישראל- דבר הנהג פורשה 911 טורבו 997 פיאט בראבו 1.4 טורבו פיאט 500C פולקסוואגן פאסאט CC שברולט קורבט Z06 - מכונית -על שחורה. רנו ספורט מגאן 265 קאפ סובארו BRZ סוזוקי ויטארה S 1.4 טורבו
סימני בטיחות החל מ 1/5/16 טור אישי - אקטואלי נוהל רישום וביטול רכב כרכב החכר (ליסינג) טבלת המרה לקודי דגם הערכת ירידת ערך - חינם !!! כל מה שרצית לדעת על קניה ומכירת רכב משומש טבלת המדדים לחודש מאי 2017 זכרון דברים - חוזה למכירת רכב חוק מכירת רכב משומש טופס גילוי נאות במכירת רכב משומש מילון מונחים - רכב רשימה של חב' ביטוח מן העיתונות פורום לוי יצחק

לקסוס LS460

 
לקסוס LS460
 
בשנת 1989 ,טויוטה משיקה   חטיבת יוקרה חדשה בשם לקסוס " LEXUS "
זו הפכה את הכערה על פיה,וקבעה סדר עולמי חדש. באותה השנה
,
בזמן  השקתה של לקסוס וחשיפתה של של מכונית הפאר  :
לקסוס LS400– מרצדס  פשוט הצדיעו לביצוע.
עם הזמן  מסתבר,שזו לא היתה הברקה חד-פעמית , לקסוס  קבעו
רף חדש למותגי היוקרה הוותיקים. מעבר לזה,לקסוס דאגו לשלמות
לא רק בנוגע למכונית עצמה ,אלא נתנו את מלוא תשומת הלב
והקשיבו ללקוחות ובכך  כתבו  פרק נוסף בטיפול במערך השירות.
מעבר לזה ה LS  הוכיחה אמינות  מוחלטת,אשר קטפה  שבחים 
ופרסים לאורך 19 השנים. לא פלא כי בתערוכת הרכב בניו-יורק
בשנת 2007  זכתה  הלקסוס LS460 בתואר "מכונית השנה העולמית".
 
עם כל המטען הזה,ויראת הכבוד למכונית הזו,אני מגיע בבוקר 
לאולם התצוגה הראשי בהרצליה פיתוח לקחת את הכלה
בלבן פנינה דור הרביעי לתורת השלמות והאמינות למבחן ,
בכדי לגלות הלכה למעשה עד כמה המכונית הזו זכאית לתואר
מכונית השנה העולמית,ולשמוע מלקוחותיה בישראל ,עד  כמה
הם מרוצים מהLS  של לקסוס בפרט ומהשירות בכלל
עד כדי כך שאחד הלקוחות אמר לי:
"
קניתי אותה בעיקר בגלל השירות",והוא כבעל הרכב קרוב לשנה
יודע על מה הוא מדבר  וכמותו יש רבים בעולם.
תשאלו את מגזין JD POWER  המגזין היוקרתי  הבוחן מכוניות
ע"פ סקרי אמינות,ושביעות רצון הלקוחות שם לקסוס
מככבת במקום הראשון כבר 12 שנה.
אם כי השנה (2010) לקסוס ירדה למקום השלישי
לאחר תקרית "טויוטה". 
לקסוס -ישראל
 
היא כבר קוראת את  הכרטיס,לחיצה קלה מעל המספר בדלת תא המטעו
דלת  תא המטען תפתח לרווחה אוטומטית אני מכניס לתא המטען את תיק העור שלי
ולוחץ על  לחצן ייעודי,בדלת תא המטען וכך היא שוב נסגרת ונשאבת בעזרת
ואקום לאטימות מוחלטת. עוברים למחלקה הראשונה,אני שולח יד אל הידית
המוכספת(והנכספת) ,הדלת נפתחת באלגנטיות ולפניי תא נוסעים  ענק
עמוס בעור ועץ בעל ניחוח  סופר יוקרתי,ומושבים לבנים ומזמינים.

אני  מתיישב ומרגיש מיד שאני מסוגל להירדם כאן,עור יותר נעים מזה הרגשתי
רק בבנטלי קונטיננטל  איתה נסעתי ברחובות מונקו לא מזמן.
לא אין צורך לטרוק את הדלתות,פשוט להצמיד אותה אליך כמה שניתן
והיא תשאב ותיסגר בעזרת ואקום.
הו אז ווליום שאון הרחוב נעלם לו,אתה אטום ומבודד מרעשי,הגה העור
בשילוב עץ איכותי-נעים למגע כמו כן לא פסחו כאן על דיפון עור/עץ
איכותי והשקעת מחשבה  משובחת עד הפריט האחרון.בכל פינות הרכב +
תאורה מקיר-אל קיר(גם לרגליים). חשמול מלא גם למושבים האחוריים,
ואם תרצו ווילונות נשלפים בלחיצת כפתור גם לחלון המשולש  האחורי הקטן,
ובפתיחה הם יורדים ונאטמים ע"י מכסה כאילו ולא היו שם כלל.
רשימת אביזרי הנוחות מרשימה במיוחד ברמת הקטגוריה הזו.
 
הכרטיס בכיס חולצתי,,אני   פותח מגירה קטנה משמאלי שם מוסתרים
הלחיצים בהם אני מקיש את הקוד וסוגר חזרה את המגירה.  רגל על הבלם
ויד מושטת ללחצן הSTART   בו דולקת נורה ירוקה המורה לך שהיצירה
הזו מוכנה לצאת איתך לדייט.  לחיצה ו....המנוע ניעור לחיים ומיד חוזר לו
השקט-רק מד הסל"ד בלוח השעונים הפלורסנטי שנדלק עכשיו מראה לך שהמנוע  עובד
ומד האוץ מראה לי שהיא גמעה 339 ק"מ בלבד.  ההגה נע לכיווני ,וכך גם המושב 
מאחר והזיכרון טעון על זיכרון מספר 1 מתוך 3 .מאוחר יותר כיוונתי לזיכרון המתאים עבורי.
אוהד מתחיל בתדרוך מפורט ומעניין לכשעצמו,המתמקד בתפעול לחיצים ובמסך המגע
הידידותי במרכז הקונסולה.בדיעבד מסתבר לי שמסך המגע כל-כך ידידותי למשתמש,
מה שמעביר בך מיד תחושה מזמינה של חום וקרבה נינוחה  ל LS . היא ממש מתחנפת אליך.
ההקפדה  המודגשת על פרטים ניכרת בכל פינה,והארגונומיקה פשוט להתפאר.
הכל במקום-שאפו ע-נ-ק ללקסוס.
 
מוקד שירות LEXUS Care24 שעות ביממה  
אוהד לא שוכח לעדכן אותי כי אם יש בעיה כל שהיא אני יכול לפנות
אל מוקד שירות LEXUS Care24 שעות ביממה בטלפון חינם 1-800.. 
,
ושולף כרטיס PERFECT DRIVE  , בו  מופיע מספר הרכב+קוד.
הבעיה במקרה של לקסוסלא חייבת להיות טכנית(נדיר לכשעצמו במקרה שלה)
אלא בכיוון של  פינוק הלקוחות מעבר לטכניקה,ועזרה בשיפור איכות החיים .
כגון: הכוונה ודיווחי תנועהאו שירותים עסקיים הכוללים שירות שליחים,תרגום,
או הזמנת כרטיסי טיסה. מעבר לזה שירותי סגנון החיים האלה
בלקסוס  יזמינו לך מקומות במסעדות,משלוחי פרחים
וכרטיסים למופעים,והרשימה עוד ארוכה.
קצת נתונים
 
המנוע המסתתר לו תחת  מבנה  פלסטי אטום ומוקפד.
מאחר ואם תפתחו את מכסה המנוע(ואני משוכנע כי
הלקוחות לא יודעים אפילו היכן נמצאת ידית הפתיחה
(
כן ממש מול רגלכם השמאלית),לא תראו כלום .
פרט לכיסוי הפלסטי המוקפד וסימול L  וכיתוב  V8מהודר.
המנוע הזה זכה לשבחים רבים על אמינותו המופלגת
למרות שהוא חדש בהיצע. ובפרטים:
נפח: 4608 סמ"ק בתצורת V8   אורכי בעל הזרקה ישירה
תזמון: 32 שסתומים –תזמון משתנה.
הספק: 380 כ"ס ב 6,400   סל"ד.
גיר: אוטומטי בעל 8 יחסי העברה(כן לקסוס היו ראשונים).
הנעה:אחורית.
צמיגים
: ברידג'סטון במידות 235/50 על ג'נט "18 .
משקל: 1945 ק"ג.

ביצועים:

0-100  קמ"ש : 5.7 שניות.
מהירות מרבית: 250 קמ"ש  (מוגבלים אלקטרונית).
הנתונים היבשים,מראים לנו עד כמה המכונית הזאת
מוקפדת טכנולוגית(גיר 8 הילוכים) וחזקה. 
 
טיסה 444 מהרצליה  לירושלים יוצאת לדרך-הדיילת תקבל אתכם במלון המלך דוד-טיסה נעימה.
"ידית הבלם הנסתרת" אלקטרונית,כך שברגע שהעברת להילוך אחורי(רוורס)
למשל,היא כבר בתנועה. הווילון האחורי יורד חשמלית,(ועולה חזרה עם השילוב
ל הילוך קדמי)בצג  הגדול במרכז הקונסולה נגלת לך מצלמת רוורס צבעונית
המראה לך מה מתרחש מאחור,בשילוב חיישנים שיצפצפו אם מישהו עובר שם
או שאולי לא שמת לב ואתה קרוב מיד כמובן שהמערכת פועלת  בזמן נהיגה
בפקק או בכביש המהיר. אני מודה לאוהד על התדרוך המועיל והלבבי-ונפרד ממנו לשלום.
עכשיו שנינו לבד באינטימיות רומנטית ממש. הרי שנינו לבושים לבן.
תוך שניות אתה כבר שולט ברוב רזי  צג המגע הדיגיטלי,בהמשך הזנתי את
הצ'נג'ר ב6 דיסקים .שילבתי ל D  והתחלתי לנוע קדימהאני מסתובב ברחובות
הרצליה פיתוח עם הכלה,האם אני ישן וחולם? אולי זכיתי בלוטו
והבית שלי כאן מול הים
זה מקום כל-כך טבעי עבורה,אפילו  בעלי המרצדסים/בימרים/אאודי יקרות
החולפות על פנינו ולצדנו,מביטים בה בעין בוחנת,אולי הם מדמיינים ואומרים
לעצמם " אולי בכל זאת הייתי קונה לקסוס וחוסך כמה לירות."
אך הם לעומתי ,חיים במציאות אחרת משלי,ומסוגלים לכתוב צ'ק(עם כיסוי)
ולרכוש אותה לעצמם אז במיוחד עבורם ערכנו את הכתבה הזו 
הרי אנו כאן בדיוק בשביל אותם  חובבי הספורטיביות ומכוניות היוקרה.

מהרצליה פיתוח  אני פונה לכיוון ר"ג בכדי לאסוף את איתי,הצלם שלנו.
אני מנסה לדרבן אותה ומעביר ל"ידני" + & (-)  והיא ששה עלי קרב,אין לה בעיה
להאיץ,היא דרוכה ומחכה רק ל"קיק" שלך. ורושמת 5.7 שניות ל 100 קמ"ש.
המנוע המשלב מומנט מכובד המתורגם כאן ל 50.3   קג"מ  ב 4,100 סל"ד 
-
מה שמגלה כי כבר בסל"ד נמוך אין לה בעיה  לצלוח אתך באלגנטיות הישר
לנקודה הבאה באופק. כבר עכשיו אתה יודע שלמרות הכבודה העטויה בעושר רב
של טכנולוגיה  בעור מפנק,   היא מסוגלת להעלות על פניך חיוך רחב גם בסעיף
הביצועים,וזה לא רק מעודד זה עושה לך טוב  על הלב
ירושלים של זהב 
אנו עכשיו בדרך לירושלים. כביש מספר 1 במכונית  מספר 1 באמינות.
כיביתי את מערכת השמע המדהימה רק בכדי לשמוע את הש-ק-ט
השלווה במכונית הזאת פשוט  משאירה אותך פעור פה וללא מילים.
חשבנו לעצור בצד ולבדוק אולי בטעות קבלנו את ה       LS600 HYBRID.
אני חוצה   את המרחק מת"א לירושלים בנינוחות בלתי נתפסת,ומגיע
לירושלים כאילו רק עכשיו יצאת מהבית(בכרמיאל). פעם אחר פעם
אני מביט בלוח השעונים,בזמן שאני נע במהירות תלת ספרתית גבוהה,
בין 160 ל 200+ קמ"שומנסה לצוד קול,רשרוש,כלום גורנישט.
היא פשוט שקטה בצורה בלתי רגילה,במהירויות האלה-רק אם תביט
במד המהירות תבין שאתה בכלל  נמצא במהירות אוטובאנית.
המוגבלת כאן אלקטרונית  ל 250 קמ"ש.  התחושה היא שאתה פשוט
נמצא במטוס המנהלים של רומן אברמוביץ'  .
עד כדי כך שאיתי אומר לי שהוא מעדיף לשבת מאחור. ואני מנצל זאת
ומבקש מאיתי שיכניס את בקבוק המים חזרה למקרר המוצנע בין
המושבים האחוריים.  מאחור  קיימים מס'  פתחי אוורור  הנמצאים על הקורה ,
בגג,וברצפה,מעבר לזה  גם ליושבים מאוחר ניתנת האוטונומיה לבחירת
השירים/תחנות בקונסולה מובנת במשענת יד רב תפקודית השולטת כאמור 
גם על המיזוג,מושבים,והווילונותמאותו הרגע איתי לא ישב יותר מלפנים
בכל משך המבחן,והמשיך להתעלל בי במשחקי "בוא נראה מה הכפתור הזה עושה"...
,
המרחב הפנימי בעיקר מאחור כ"כ נדיב  עד כדי  כך שאיתי מזיז חשמלית את
המושב הקדמי בעזרת לחיצים הנמצאים בצד המושב הקדמי בכדי לקבל תחושה
של גרסת הלונג(לה 12 ס"מ נוספים בבסיס הגלגלים).ומכוון חשמלית את
המושבים מאחור+ מסעד הראש.  מעבר לזה שחם בחוץ,והצג בלוח השעונים
המפורט מורה על 32  מעלות בירושלים,ובלקסוס בקרת האקלים הנפרדת
כאן פשוט  פנטסטית. כך שזו שומרת על הנוסעים בטמפרטורה הרצויה
ולכל נוסע ניתנת האפשרות לכוונון טמפ' בנפרד-גאוני.
 
הגענו לירושלים(את הקסטל היא עלתה על 160 ברגוע)
אנו נוסעים ברחובות ירושלים העתיקה,העוברים והשבים
מצביעים לכיוונה,התנועה נותנת לך כבוד מלכים
אנשים  אדיבים,מחייכים אליך,וישנם המביטים בך במבטי קנאה 
ופולטים קללה עסיסית.
כמה שהיא נראית אנונימית יחסית היא מושכת מבטים,ומעבר לזה
ניכר כי מורשתה הקצרה הולכת לפניה.
היא משייטת לה בדממה של חמקן,אך החמקן הזה כמו כל חמקן
המכבד עצמו יודע גם לנוע,ולנוע מהר.
מנוע ה 4.6 ליטר V8  המפיק 380 כ"ס בעל הגיר החלק בו  8 ההילוכים
עוברים כמו  קטיפה ,בלחיצה בריאה היא מטפסת חיש קל במעלה הסל"ד ,
אני מביט במראות הגדולות (המשולבות בנוגדן סנוור) ומבצע  עוד עקיפה
בהינד עפעף,מבלי להפר חס-וחלילה את השלווה. הממדים שלה מרגישים
תחילה גדולים-אך  בזמן קצר אתה מתרגל עליהם ומעבר לזה אתה 
מרגיש שהיא כמו מכונית קטנה וזריזה. ומסוגלת להשאיר מאחוריה   
את רוב  המכוניות הספורטיביות  בישראל. היא נענית לך,  
כמו משרת נאמן(ואמין),הלקסוס מעבירה בך תחושה של חוויה מעולם אחר.
חובב הרכב לא מחפש כאן תקיפת פניות,למרות שהיא לא נרתעת מהן,
ותשמור על קו פניה אדוק ככל הניתןאותו תחוש בהגה  תודות למערכת 
היגוי חשמלית המשתנה בהתאם למהירות (EPS) אליה יצטרפו
מערכת בקרת אחיזה( TRC) ויציבות (VSC).אך עם זווית גלגול מורגשת.
בסעיף הבלמים אפשר לציין את הנשיכה וההאטה הפנטסטית שלהם
המסוגלים לבלום  את  1945 ק"ג בעזרת מערכת  חלוקת כוח בלימה
אלקטרונית (EBD) דרך ABS   ו מערכת לעזר בלימה (BAS).
 
דינמיקה
 
בדינמיקה  ,המושבים הקדמיים אינם לופתים אותך,אך בואו נודה בזה
היא לא בנויה לתקיפת פניות .זו מכונית פאר ליום-יום.
רוצים ספורטיבית מבית לקסוס? חפשו את ה IS-F.
כך שלצאת אל המרחבים והכבישים הפתוחים,היא פשוט תפורה עליהם
אפשר  לומר מידה אחת מעל.

הש-ק-ט והשלווה הם אלו שמדברים אל לקוחותיה,הנוחות המרחפת
היא בונוס אדיר כאן ובשילוב האמינות המוחלטת שלה היא פשוט
נראית כדבר הכי הגיוני לקנות כאן(מבלי שננקוב עדיין במחיר).
אני חוצה את המדינה לכיוון צפון בכבישים  האלה אני מרגיש מצוין -
מרגיש כאן בבית-וככה גם ה LS  .  בפקקים לצפון יש לי זמן "לשחק" עם
הצעצועים המובנים במלאכת המחשבת הזו,בעלת מתלי הרחף
אשתי  מתקשרת ,אני עונה דרך קישורית טלפון Blue tooth  האינטגרלית.
ולכך דואגת חבילת הפרימיום  הכוללת גם מערכת שמע בעלת 10 רמקולים
עליהם אתה שולט דרך מסך המגע הצבעוני  "8  עם  אפשרות שליטה על
מערכת השמע מההגה. פשוט כיף גדול לשהות בחברתה אמרתי כבר שהיא מפנקת
בנוסף לחבילת הפרימיום ,קיימת אופציה לחבילת מולטימדיה הכוללת מערכת שמע
מתוצרת MARK Levinson בעלת 19 רמקולים ,(מחליף DVD   ל 6 דיסקים,ומסך
תיקרה  נשלף "9  ליושבים מאחור+ מערכת ניווט  תואמת מסך מגע.
שלא היו במכונית המבחן) בתוספת תשלום מעבר לחבילת הפרימיום
מערכת  השמע  במכונית הזאת פשוט נפלאה,השימוש בה קל,והאיכות גורמת לך
לחפש  את אותם שירים שאתה מחשיב בקטגורית:
 "
את השירים האלה  חייב לשמוע במערכת  טובה"  אז כאן אין רק מערכת
טובה יש מערכת עם סאונד מצוין.
 
למחרת לאחר בלוי ארוך בחברתה אני מחזיר  אותה לאולם התצוגה
בהרצליה פיתוח,אוהד כבר מחכה לי שם ומודע לכך שאני שבוי בקסמה.
אני   נותן לדלת להישאב ולהיאטם ולוחץ על הלחצן השחור בידית הדלת
ונדלקת הנורה האדומה בכפתור פתיחת הדלת בפנים. ו נפרד ממנה לשלום.
חוץ מזה לו הייתי משאיר אותה פתוחה(מבלי לנעול) היא הייתה
ננעלת אוטומטית לאחר מספר דקות.
 
תצרוכת דלק
בסעיף(עדין) זה ,במיוחד בזמן בו מחיר הדלק מרקיע שחקים,רושמת גם כאן הלקסוס
את מלוא הדוז פואה. היא חסכונית ביחס למנוע 4.6 ליטר  V8    וככל הנראה
לכך תורם  בין היתר תכנון יחסי העברה ב גיר 8 ההילוכים יחד עם תכנון מבריק של המנוע.
קיבולת מיכל הדלק נעמדת  על 84 ליטר,המוזן באוקטן 95 .
לאחר 800 ק"מ בחברתה היא רשמה  11 ק"מ לליטר בממוצע.-מדהים.
כך שבסעיף זה  אפשר לקבוע  שהיא גם חסכונית.
 
מחיר
ובכן  שאלת המחיר הנה יחס ישיר  לפרמטרים אותם הצבת לעצמך בשאלה
מה שאתה מחפש ברכב,וככל הנראה הלקסוס  הזו לא מתאימה לכל אחד.
אך באם נגלה כי מחירה בישראל עומד על  755,000 ₪ שמגיע כסטנדרט
בגרסת  הפרימיום המיובאת ארצה. ואם זה לא מספיק לך קיימת כאמור
חבילת המולטימדיה הכוללת מערכת שמע MARK Levinsonבעלת
19
רמקולים ו-DVD   במסך המגע הקדמי,ובנוסף  מסך LCDנשלף
ליושבים מאחור  בתוספת 55,000₪  המעלה את המחיר לסך של
810,000
. ועוד לא דברנו על  צבע מטאלי בתוספת 5,000 
מיגון איתוראן  משוכלל בתוספת 6,050 .
או מערכת ניווט תואמת מסך מגע בתוספת 12,000  .
שמקפיץ את המחיר לכדי 833,050.
שאלת הביטוח כבר תלויה במעמדכם ביחס לחברת הביטוח מולה אתם עובדים.
 
סיכום
בעוד ב.מ.וו & מרצדס מזוהה עם חוג לקוחות מאוד מסוים.
לקסוס מצד שני-מזוהה עם אותם אנשים צנועים ומופנמים היודעים להעריך איכות/אמינות
ומעל לכל מקבלים את אחת  החבילות הטובות ביותר בקטגוריה זו,אם לא הטובה ביותר.
תלוי מה אתה מחפש במכונית. אחד הדברים הבולטים כאן היא האמינות המוכחת של הלקסוס
שהפכה עם השנים לסמל ה- אמינות. מצד שני לקסוס לא חלחלה עדיין למודעות הציבורית בישראל
אך קרוב לודאי שהמודעות הזו תלך ותגבר.ומעבר לזה שהמתחרות מהליגה הגרמנית  תמיד יעלו
את הרף שלב אחד גבוהה יותר. אך האם הרף הזה יבוסס באמינות? 12 השנים האחרונות גילו לנו שלא.
אך אמינות היא לא הכל,כל אחת ממכוניות היוקרה טומנת בחובה משהו ייעודי ששייך רק לה
והקלף הזה חזק יותר אצל כל מתחרה בנפרד. בלקסוס יש אמינות,באאודי יש תחכום מעודן
בבימר יש הנאה מנהיגה ובמרצדס  קיים הכוח וכמובן ראשות הטבלה.
סה"כ אני מגדיר את הלקסוס כהפתעה הטובה ביותר בשוק רכבי היוקרה בישראל
אך את הקביעה הנחרצת של מה כדאי לכם לרכוש,אני משאיר לפרמטרים שכל אחד מכם מציב לעצמו
ולאחר קריאת המבחן הזה אני בטוח שלא תפסחו על לקסוס  העומדת באותו הקו  עם הליגה הגרמנית.
 
נתונים –לקסוס   LS460
קטגוריה : פאר.
מנוע: בנפח 4,608 סמ"ק  , 8 צילינדרים 32 שסתומים
הספק: 381 כ"ס  ב- 6,400 סל"ד.
מומנט: 50.3  קג"מ  ב- 4,100 סל"ד.
גירטיפטרוניק  8 הילוכים
הנעה: אחורית.
מידות צמיגים:  235/50/18.
משקל: 2,000 ק"ג
מרכב:4 דלתות-סדאן.
נפח תא מטען: 505 ליטר.
קיבולת מיכל דלק: 84 ליטר.
בטיחות:
6
כריות אוויר, ABS,EBD
ESP -
בקרת יציבות (ניתנת לניתוק)
ניסוי ריסוק: 5 כוכבים.

צריכת דלק(יצרן) :7.2 ק"מ/ליטר בממוצע.
ביצועים:
0-100 קמ"ש : 5.7 שניות.
מהירות מרבית: 250 קמ"ש. 
שנת אחריות: 3 שנים. 
 
כתב : אילן פייביש
צילום: איתי אופניצקי
 
 
זכויות שמורות  © לוי יצחק 2008. נבנה ע"י כתום בניית אתרים