מומחים בתחום השיפוצים עונים לשאלות הגולשים

כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול - מוזמנים ליצור קשר ולשאול את המומחים שלנו במחירון לוי יצחק.

משרד לוי יצחק מוציא לאור מחירון שיפוצים הכלול במחירון הדירות. ניתן לרכוש את המחירון הדירות בכל נקודות המכירה או בהנחה באתר של לוי יצחק.

  1. הזזת נקודת מים גם בשלב טרם בניה דורש שינוי בתכנון ועלות לכל נקודה, במידה שציינת הינה כ-400 ש"ח.
  2. המחיר המקובל לריצוף בגודל שציינת הינו כ-60 ש"ח למ"ר.
  3. כן.

* המחירים אינם כוללים מע"מ.

התשובה היא מורכבת ותלוייה בגורמים שונים. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא סוג הקרקע. לכל סוג קרקע יש עלויות בניה שונות. קיים הבדל בין קיר תומך בגבהים שונים גם בהתייחס לסוג הקרקע וגם בהתייחס למ"ר של הקיר התומך.

מאחר ואיננו יודעים מה סוג השיפוץ שעומד להתבצע על ידיכם היננו יכולים ליעץ בכל זאת שביצוע השיפוץ יהיה ע"י חב' קבלנית רשומה שרשם הקבלנים. במידה ותחליטו לבצע שיפוץ בצורה אחרת, מפקח צמוד יכול לגבות בין 5,000 עד 10,000 ש"ח תלוי באופי השיפוץ.

  1. במרבית המקרים בעת התקנת מטבח חדש הנגר המתקין, מפרק את המטבח הישן ללא תמורה, כאשר מדובר בארונות סטנדרטיים. יש מקרים שאף הפינוי נעשה על ידו. במקרים בהם הפרוק לא נעשה ע"י הנגר המתקין העלות נקבעת בין הלקוח למבצע וכולל גם עלות הפינוי. כל זאת בהתאם לסוג וגודל המטבח.
  2. אין הבדל בעלות פירוק ארונות עליונים לתחתונים.

עלות בניית גג רעפים הכוללת קונסטרוקציה, רעפי חרס, בידוד סינטטי ומרזבים הינה בין 280 - 450 ש"ח למטר מרובע (מ"ר) לפני מע"מ. עלויות מפורטות לכל רכיב בנפרד ניתן לקבל מכל חברה המתקינה גגות רעפים.

יש לנהוג לפי החוזה התחום בינך לבין המשפץ. במידה ואין התנאי בחוזה שיש לקנות את החומרים ופריטים דרך המשפץ, את חופשיה לקנות מכל מקום הנראה לכך.

במחירון דירות לוי יצחק לנדל"ן קיימים מחירי שכר דירה חודשיים המודגשים בסוף כל עמודת שכונה.

לעבודות הריסה או פירוק, מחירי ההובלה והפינוי נקבעים בנפרד.

 

מחירי המזגנים ודודי השמש כוללים התקנה מינימלית עד כ-4 מטר צנרת.

מס רכישה הינו מס מדורג המשולם אחרי רכישת דירה או נכס נדל"ני אחר. דירות שמחירן נמוך מ-557,420 ₪ פטורות מלשלם מס זה. עולים חדשים אינם משלמים מס על דירות שמחירן נמוך מ-1,043,000 ₪.

זאת תהיה עסקה גרועה שבסיכומו של דבר תותיר אותך ללא דירה כלל, כשהפער בין הדירה שתרכוש והפער בין הדירה שתרצה לרכוש בעתיד ילך ויגדל כל הזמן. הדירות בשכונות ה"גרועות" אינן משתבחות. עדיף שתרכוש דירה קטנה במיקום טוב ותשלים במשכנתא, כך שתמיד תוכל למכור אותה ולשפר דיור. מומלץ לבדוק מחירי דירות במחירון לוי יצחק.

  • במחירון רכב שבעריכתנו מחירי המכוניות פרטיות, מסחריות עד 4 טון ואופנועים כוללים מע"מ. משאיות, אוטובוסים מוניות וגרורים לא כוללים מע"מ.
  • במחירון הדירות מחירי הדירות כוללים מע"מ.
  • במחירון השיפוצים עבודות השיפוץ לא כוללות מע"מ.

חברת לוי יצחק אינה מבצעת שמאות נכסים. חברת לוי יצחק מוציאה לאור מחירון דירות ארצי מו מוערכות דירות בבניה רוויה ב-35 ערים ברחבי הארץ.

המחירים בין המחירונים זהים. ייתכנו פערים מזערים בגלל הצבת הנתונים במחירון האינטראקטיבי.

מחירי השכרת דירה מפורסמים לפי שכונות, בסוף כל בית של שכונה מופיע מחיר ההשרכה הממוצע של אותה שכונה. (מחירי ההשכרה מופיעים אך ורק במחירון המודפס).

בנושא מכירת דירה, בכדי להימנע ממסים למיניהם ניתן למכור דירה פרטית כל 4 שנים. הצעתנו לפנות לרואה חשבון ולקבל פרטים מדוייקים יותר.

1,500-2,000 ש"ח\מ"ר לחלונות תלוי בפרופיל. שיפוץ הבית מורכב ויגרור עבודה לנושאים שלא צינתם כגון ציפוי חיצוני כולל,מערכות מים ביוב חשמל תקשורת,חיפוי וריצוף לכל הבית מומלץ להעירך לתקציב של 6,000-5,500 ש"ח\מ"ר (כל שטח הבית) לא רק התוספת.

פיגום: עלות יומית לפיגום במה ממונע. צביעה בהתזה כ 100-150 ש"ח\מ"ר.

בתחום הנדל"ן המשפטי, יש לבדוק את הנוסח העדכני של הנכס. אם הנוסח נקי מכל הערות (אין גם משכונות ו/או חובות אחרים) ניתן לסגור עסקה בחוזה ולרשום מיידית הערת אזהרה, שתמנע אפשרות מכירה לגורם נוסף. כעקרון, אם מידת האמון שלכם במוכר הנכס מעורערת, כדאי לערוך עליו בדיקות (יכולת, יושר וכו׳) בכדי להבטיח את קיום העסקה.

במידה והחניות כמו גם הדירות מצויות בסמוך ובבעלות הרושם בטאבו, הוא יכול להצמיד חלקים מהרכוש המשותף לשתי הדירות או לאחת מהן.

בוקר טוב לא ניתן להסב חדר בבית לממ״ד תיקני, אלא לחדר ביטחון. ממ״ד ניבנה מיסודו מבטון ובנייתו היא החל מהיסודות לכל אורך הבניין. אחרת הוא מחטיא את מטרתו. גם גם תבטנו את החדר שלכם מבפנים עדיין יסודותיו יהיו רעועים יחסית לממ״ד. לא ניתן להתקין חלון של ממד על קיר רגיל.

פיתרון בעית איטום בגגות מרוצפים יש מס אפשרויות:

  1. פתיחת פוגות והרחבתן לרוחב מינמלי של 4 מ"מ ,נקיון לעומק עובי האריח. מילוי ברובה אפוקסית כדוגמת רובה דניאל.
  2. פרוק הריצוף ואיטום מחדש. בכל מקרה מומלץ לבדוק אם יש מוקד אחר לחדירת הרטיבות כגון מעקה מרזב וכ"ו.

עבודות צביעה: פרוק שפריץ ישן והכנה לצבע ושיש כ 20 ש"ח למ"ר. הדבקת שיש או קרמיקה כ 150 ש"ח מ"ר (לא כולל האריחים והדבק) צבע רחיץ כ 35 ש"ח למ"ר.

הפיתרון היעיל ביותר זה לשפר את הבידוד האקוסטי במקומות שניתן. למשל חלונות ואולי גם דלת. חלונות עם זיגוג כפול מאד יעיל וניתן לביצוע באופן מידי. חישוב העלות יהיה לפי שטח החלון ועלות החלפת הפרופילים יש להזמין קבלני אלומניום שיתנו הצעות מחיר.

עלות ציפוי בעץ תלויה בסוג העץ והגדרת מטרת הציפוי.עיצוב אסטטי או אקוסטי לציפוי בעץ אני ממליץ לגשת לחנות רשת עץ ועצה שם תוכל לקבל מגוון אפשרויות, מחירים ומפרטי ביצוע. יש גם אפשרות לציפוי בלוחות גבס.

בכדי לתת תשובה שקרובה לעלות אמיתית, אתה חייב להגדיר כמויות ושטחים כולל כמות הריסה ופינוי בתחשיב גס אפשר לחשב כ 5,000-6,000 ש"ח למ"ר.

בנייה של יחידת מגורים בשטח 40 מ"ר תעלה כ 200.000 ש"ח ברמת גימור ממוצעת. יש לקחת בחשבון גם שיקום איטום הגג לאחר הבנייה הטל השבחה ואישורים, ולברר בעיריה שווי הפיצוי יהיה לפי הערכת שמאי שיעריך את שווי הגג ושוויו היחסי עבור כל דייר.

החלקת קירות בשפכטל 50 ש"ח למ"ר (2 שכבות) צביעה בסופר קריל כ 80 ש"ח\מ"ר צביעה בצבע שמן 150-160 ש"ח\מ"ר.

שלום רב, עבור החלפת צינור מים עד 10 מ' יעלה 400 ש"ח. כל מ' נוסף יעלה 70 ש"ח.

שני המשטחים מקובלים ומתאימים למטבח (לא כל שיש טבעי) זו החלטה בעלת היבט עיצובי. לשיש הטבעי מרקם וגידים שמאפיינים את סוג השיש- עלויות 600-3000 ש"ח מ"ר השיש הסינטטי הינו מוצר תעשייתי במגוון עשיר של גוונים וצבעים טווח מחירים 900-2000 ש"ח\מ"ר בשני הסוגים לא מומלץ להניח ישירות כלי חם.

אדריכלות ועיצוב כ 12,000 ש"ח כולל מס' ביקורים במהלך העב' מהנדס כ-5,000 ש"ח.

אנו מפרסמים מחירי דירות אך ורק לדירות בבתים משותפים (בנייה רוויה). מוזמנת לקרוא מידע נוסף בנושא רישום בטאבו.

עלות ליטוש שיש כ60 ש"ח בממוצע.

עלות חומה במידות שצינת היא כ 75.000 ש"ח לא כולל חיפוי או טיח.

צריך היתר + אישור שכנים + תכניות אדריכל ומהנדס.

שלום לא ניתן לבנות דבר ללא היתר וללא רישיון. מרפסת נבנית על רכוש משותף ולכן יש לבקש אישור שכנים ושריון רשויות.

שלום יש לבקש שמאי בכדי למדוד הדירות והשטחים בפועל. הרישום בטאבו אינו בהכרח נכון. לעיתים הרישום בעירייה קרוב לאמת משום שהעירייה משתדלת לגבות ארנונה משטחים בפועל.

שלום, על דירת 2 חד במצב סביר, שקטה ממוזגת עם חניה , סכום של 4,600 ש"ח הינו מתקבל על הדעת. דירה לא חניה צמודה מחירה יהיה נמוך ב-500 ש"ח ויותר. באזור רמת אביב הישנה ונווה אביבים יש מכלול עסקאות בדירות בנות 2 חד' כשהמחירים נעים בין 4,000 ל-4,500 ש"ח לדירות ללא חניה. מומלץ לבדוק מחירי דירות במחירון לוי יצחק.

י"ח מגורים בשטח 40 מ"ר ברמת גימור ממוצעת תעלה כ-6000x40 = 240,000 ש"ח כולל איטום מחודש לגג. תוספת לפרגולה כיסוי קל 24,000 ש"ח הפיצוי לדירים יהיה לפי קביעת שמאי לשווי הקרקע לבנייה באזור.

פינוי פסולת, נקיון ומועד סיום הם חלק בלתי נפרד בחוזה עם קבלן בנייה ושיפוצים מומלץ להשיג חוזה סטנדרטי אצל עו"ד.

הפעולות הנדרשות לשיפוץ כזה הם: פרוק והריסה, פינוי בניית קירות לחלוקה מחדש נ"ק קולחין ואינסטלציה, נק' מים קרים וחמים, נק' חשמל כח ותאורה. נק' תקשורת דלתות ומשקופים, חלונות ותריסים. איטום מקלחות, ריצוף וחיפוי קירות, טיח וצבע. בחישוב גס עלות למ"ר כ 10,000-8,000 ש"ח למ"ר לא כולל אסלות ברזים מקלחונים וארונות מקלחת.

ריצוף בהדבקה חוסך עבודת פרוק ופינוי ומהיר יותר עלות כ 200 ש"ח למ"ר ריצוף קרמיקה על מצע יעלה כ 150-200 ש"ח. היתרון הוא עבודה מדויקת יותר.

מערכת איורור לממ"ד דירתי צריכה לתת מענה לתחלופת אויר 1 לשעה מערכת כזו (תוצרת בית אל בזיכרון יעקב) עולה 6,800 ש"ח כולל התקנה+ מע"מ.

כנראה שהעובש נובע מבידוד תרמי לקוי במעטפת הבית ואולי גם בחלונות. בבית קיים הדרך הטובה ביותר לשפר את הבידוד התרמי זה עיי טיח תרמי בעובי 3-5 ס"מ. חלונות יבודדו בזיגוג כפול.

כל נק' מים תעלה כ 400 ש"ח. הזזת הנק' מישן לחדש תעלה בנוסף כ70 ש"ח למ"א הזזת קו דלוחים לכיור החדש כ -300 ש"ח ועוד 180 ש"ח לכל מ"א כל נק' חשמל: מדיח,תנור,מיקרו, מיקסר, מקרר כ- 400 ש"ח לנק'.

עלות הצביעה תלויה בסוג ואיכות החומר יש הבדל בין סיד סינטטי לבין צבע אקרילי שהוא קצת יותר יקר צביעה בצבע אקרילי קירות ותיקרה לחדר כ 1100 ש"ח כולל החומר. בגלל העובש מומלץ לנקות את הקירות בכלור לפני הצביעה.

בהנחה שגובה התיקרה 3 מ' המחיר יהיה ש"ח 250X8X3ּ=6000 כולל חומר ובידוד 2" תוספת לדלת כ 1,000 ש"ח.

שלום, אני מבינה שבסיכומו של דבר מדובר על נכס בן חדר אחד שמוצע להשכרה, כשהוא במצב אופטימלי. דירות בנות שני חד׳ במיקום זה מושכרת בך-4000-4500 שח . דירת חדר עם מרפסת תוכל להינו משכר חודשי בשיעור של 3000-3500 שח לכל היותר. אני חייבת לציין שכמעט ואין דירות חדר שאינן מצוידות במעלית ומוזכרת בלמעלה מ-3000 שח לחודש.

הי מדובר למעשה על תוספת בנייה. לכל נכס מוקצבים אחוזי בנייה מסוימים. פטיו ומרפסות אינם נכללים באחוזי הבניה, אך סיפוח הפטיו לתוך הדירה מרחיב את הדירה על חשבון שטחים פתוחים שאינם אמורים להיכלל בה. יש לבקש רישיון מהרשות המקומית עבור ביצוע הסיפוח. יתכן ויתקבל פטור מהיטל השבחה. גם על בניית פרגולה על מרפסת קיימת יש לבקש רישיון למרות שהמרפסת שייכת לבעלים והתמורה עבורה שולמה.

3 מ' שיש (מוצר תעשיתי) יעלה כ- 3000 ש" כיור חרס יעלה כ 800-1000 ש"ח וכיור נירוסטה כ 500 ש"ח. מומלץ לבדוק אפשרות לכיור אחד עם שני תאים יחסוך ברז נוסף את המחיר יש להשוות למחיר שיתן בעל מקצוע לאופציה של פתיחת פתח בשיש קיים.

פרוק ופינוי כ 500 ש"ח החלפת קו דלוחים באמבטיה וקופסת ביקורת כ 1000 ש"ח החלפת כיור אמבטיה 350 ש"ח תיקון קרמיקה 300-400 ש"ח

אנו מצטערים אך איננו מייעצים בנושא השקעות.

פרוק קיר ממ"ד מחייב אישור קונסטרוקטור והסיכוי לכך נמוך. עלות פרוק ופינוי כ 2,500-3,000 ש"ח.

מחיר מ״ר בניית שלד כ-2800 שח

עלייה במספר הדיירים מורידה במידה מסויימת את ערך הדירות הקיימות, אך יש לראות גם את חצי הכוס המלאה: בניין משופץ עמיד נגד רעידת אדמה. מרפסת. ממ״ד. כל אלה מעלים את ערך הנכס באחוזים רבים , כמו גם את רמת הבטיחות של הדיירים. באזורים אורבניים כמו רמת גן ותל אביב פעמים רבות פתרונות חניה באים ע״ח גינות.

ריצוף בהדבקה חוסך עבודת פרוק ופינוי ומהיר יותר עלות כ 200 ש"ח למ"ר ריצוף קרמיקה על מצע יעלה כ 150-200 ש"ח. היתרון עבודה מדויקת יותר.

העברה של שתי נק' מים קרים וחמים כ800 ש"ח למ' הראשון כל מ' נוסף 140 ש"ח. מחיר הכיור והתקנתו כ 800 - 1500 ש"ח לפי סוג הכיור שיבחר כנ"ל לגבי הברז 300-800 ש"ח.

בנייה קלה היא מהירה יחסית נקייה וידידותית לסביבה העלות זהה לבנייה רגילה ועלולה לעלות אף יותר.

לסגירת פתח מזגן יש להשתמש בחומרים הבאים: בלוקים בטון או איטונג. חומרי מליטה שישמשו להכנת טיט לבלוקים ולטיח פנים וחוץ השכבה הראשונה טיח ליישורה והשנייה בחלק הפנימי תהיה שליכט (חול סיד ומלט) לפני צבע בחלק החיצוני שתי שכבות: טיח אוטם וטיח ליישור. המשפץ ישאף לבצע את העבודה ביום אחד-לא מומלץ רצוי יומים, וצבע רק לאחר שבוע עלות 1,500-2,000 ש"ח.

במרבית המקרים הרטיבות בתקרה נובעת מחדירת מים מהשכן העליון. בכל מקרה דרושה בדיקה על ידי אינסטלטור. אני מציע לקרוא לאינסטלטור ותמורת תשלום הוא יחווה את דעתו. במקרה כזה עדיף איש מקצוע מיומן.

ניתן להעריך דבר מסוג זה רק על ידי ראיית הקיר המדובר. מומלץ להזמין שלושה קבלני שיפוץ לשם קבלת הצעות מחיר.

ברוך שלום. מאחר ומדובר בתכנון מחדש של כל הדירה, ממולץ לפנות לאדריכל העוסק בתחום זה על מנת לקבל מחירים ספציפיים לתכון החדש.
ניסים שלום. המחיר כולל חומר.
מיכי שלום. מחיר החומר - אבן תלטיש כ-135 ש"ח למ"ר. העבודה יכולה להתחיל ב-80 ש"ח למטר ולהגיע לסכומים גבוהים יותר תלוי בחומר התשתית ובפיגומים (במידה ויש צורך). לגבי ביצוע באזור שלך יש לפנות ולבדוק אצל ספקים עלויות הובלה ויותר.
איתן שלום. חלק את הדירה ל-5 חדרים אם ברצונך למכור אותה בעתיד. לצרכים שלך תלך איתה לפי נוחותך.
שיפי שלום. ניתן להסיר דלת ממ"ד מבחינה טכנית, אך לא רצוי לפרק משקוף (במידה ויהיה צורך להחזיר את הדלת למקומה). ניתן להתקין דלת אחרת גם עם המשקוף הקיים כגון, דלת הזזה. פני לחב' העוסקות בייצור דלתות על מנת לקבל הצעת התקנה.
אביב שלום. שיש למטבח יש מסוגים שונים שמחירם מתחיל ב-1,500 ש"ח ועובר את ה-6,000 ש"ח למטר רץ ואף יותר.
גלי שלום. אחרי שנים רבות של ירידות מחירים ושקיעה נדל"נית, יודעת חדרה עליות מחירים וביקושים ברמה גבוהה. גם הפוטנציאל העתידי שלה חיובי, עם התגברות הנגישות, עליות המחירים במרכז והגירת הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור למעגלים המרוחקים יותר. אבל כשמדובר בנכס להשקעה בלבד, ומדובר על דירה קטנה וחדישה ברמת השרון, יש להביא בחשבון פרמטרים נוספים: * דירות קטנות ברמת השרון הן מצרך נדיר, לעומת זאת קיים פוטנציאל בנייה רב בחדרה. * הפשרת קרקעות והוזלת מחירים ברמת השרון לא נראית באופק, לעומת זאת אם יופשרו קרקעות ותהיה בנייה נרחבת בחדרה (קיימים תכנונים לאלפי יחידות דיור) יתכן שהמחירים לא יעלו. * במידה ויהיה צורך במימוש מהיר, קל בהרבה לממש דירה קטנה ברמת השרון מדירה בחדרה. יש לחשוב על כל הפרמטרים, כולל מקום המגורים של הקונה, נגישותו לנכס הנרכש, ואז לבצע את העסקה.
שושי שלום. מחיר לבניית שלד הינו כ-500$ למ"ר תלוי ברמת הבניה.
רחלי שלום. עלות הבניה תהיה בין 700$ ל-1000$ למ"ר תלוי ברמת הבניה והגימור.
עירית שלום. קיימת אפשרות לתקן המשקוף ע"י חיתוך החלק הנגוע התחתון והכנסת קובית עץ בגודל המוסר ללא פגיעה בחוזק המשקוף. פני לנגר בנין מקצועי שיכול לבצע עבודה זו וקבלי ממנו הצעת מחיר לתיקון. משקוף חדש יצריך התאמת הדלת והעלויות יהיו בהתאם.
ענת שלום. הריסה ובניה של קיר גבס יעלה כ-350-400 שקל למ"ר עד 10 מ"ר. תוספות יכולות לעלות מ-40 ש"ח למ"ר לעד 250 ש"ח תלוי ברמה ועיצוב. בכל מקרה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר בטרם מתחילים העבודה מקבלני עבודות גבס מורשים.
רחל שלום. המחירים מתעדכנים מדי פעם על פי שינויים בשוק.
שחר שלום. במידה והשפריץ הוא עדין עלות ציפוי טיח לקיר שכזה תהיה כ-100 שקל למ"ר. במידה ושפריץ הקיים הינו גס ויהיה צורך בשפכטל בסיס העלות תהיה כ-150 ש"ח למ"ר. במידה ויהיה צורך בפיגומים תהיה עלות נוספת.
אודליה שלום. בניית מרפסת בסדר גודל שכזה נעה בין 60,000 - 80,000 ש"ח. הפיצוי לשכן יכול לנוע בין 5,000 - 10,000 ש"ח. (תקופה שעברה מאז הוא בנה את היחידה מתחת למרפסת שאמור להיבנות)
רועי שלום. עלות פירוק מחסן מסןג זה תהיה כ-80 ש"ח למ"ר. עלות פינוי מכולה הינה כ-500 ש"ח ועגלת טרקטור לפסולת 350 ש"ח.
תומר שלום. מאחר ואינך מציין את סוג האודיו, העיניין הוא רחב ומקיף שלא נוכל במסגרת זו לענות לך.
מיכאל שלום. מאחר ומדובר בתכנון מחדש של כל הדירה, ממולץ לפנות לאדריכל העוסק בתחום זה על מנת לקבל מחירים ספציפיים לתכון החדש.
טל שלום. מחירי הריסה ופינוי ניתן למצוא במחירון השיפוצים שבאתר שלנו.
שלום. באתר שלנו יש קישור למחירון המקצוענים בו ניתן לראות מחירים של חלונות.
כרמית שלום. בניית חדר על הגג כל כ-16 מ"ר תלויה ברמת הבניה בתכנון והגימור, האם יהיו שירותים וקו מים לחדר זה, איזה גג יהיה לחדר, כמה חלונות ועוד. אין בידינו פרטים מספקים לתת לך תשובה.
אסף שלום. ניתן לבנות ממ"ד בדירה עם הגדלתה, קיימות התניות, יש לבדוק עם מהנדס התכנון. עלות בניית ממ"ד כ- 100,000 ש"ח עד מפתח.
נעמי שלום. המחירים רשומים במחירון השיפוצים באתר לוי יצחק, את מוזמנת להיעזר בו.
אורטל שלום. נא פני למספר אדריכלים / מנהדסים העוסקים בתמ"א 38 לקבלת הצעת מחיר.
דני שלום. האינפורמציה שסיפקת הינה חסרה ולמרות זאת על פי הנתונים החסרים הללו הפיצוי שעליך לשלם לשכן מעל, הינו כ-20% מעלות הבניה שלו, של העמודים ורצפת בטון.
צמח שלום. עלות הבניה לבית פרטי בממוצע נע בין 1000-1200 $ למ"ר ואף יותר תלוי ברמת הגימור.
רויטל שלום. עלות בניה לבית מסוג זה שציינת מתחילה ב-1500 $ למ"ר מותנה ברמת גימור.
רז שלום. המידע שספקת לוקה בחסר. לא ציינת מאיזה חומר אתה רוצה לעשות את הדלת, לא ציינת האם תיהיה בעלת כנף אחת או שתיים, לרוחב שכזה רצוי 2 כנפיים. מאחר והרוחב הזה אינו מקובל בדרך כלל, פנה ליצרני דלתות מאותו חומר בו אתה מעוניין וקבל הצעות מחיר בהתאם לדרישותיך המדוייקות.
קרן שלום. איננו ממליצים על קבלנים או נותני שירותים אחרים. מומלץ לפנות לפחות ל-3 קבלני גבס ושיפוץ על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע העבודה הנדרשת. כעקרון מחיר בניית קרניז גבס או קיר גבס הינו כ-250 ש"ח למ"ר.
ניר שלום. מטר רץ סנדוויץ בבניית ארונות מטבח יכול להגיע בין 1,000-2,000 ש"ח ואף יותר, מותנה בסוג הציפוי על הסנדוויץ, צבע, פורמייקה, צבע בהתזה ועוד.
עמית שלום. המלצתנו הינה, לפנות לפחות ל-3 קבלנו עבודות עץ על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע עבודה הנדרשת על ידיך. כמו כן, תמיד ניתן לעיין במחירון השיפוצים שבאתר שלנו.
ישראל שלום. הסכום אותו מבקש השכן הינו הוגן על פי ההשקעה אותה ציינת שהוא ביצע.
יעל שלום. מאחר ולא ציינת את רמת הבנייה והגימור המחיר יכול לנוע בין 3,000 - 5,000 ש"ח למ"ר.
טירן שלום. מחיר לגדר עץ נע בין 350-700 ש"ח למ"ר. המלצתנו לבדוק מספר הצעות של קבלני גדרות.
מיה שלום. במחירי עלות בניה במחירון השיפוצים שלנו כל כלול.
מיה שלום. ההתחשבות במקרה זה צריכה להיות שווה בשווה.

אלי שלום. עלות הבניה המחושבת המחירון ובאתר שלנו כוללת את החומר ואת העבודה, על מנת לקבל מחיר לעבודה מסוג זה אותו אתה דורש פנה לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מקבלנים רשומים.

אמי שלום. נא לפנות להשוות את הצעת החיר שקיבלת מאיש המקצוע שביצע לך את העבודה, לעוד לפחות 2 בעלי מקצוע בתחום זה.
נריה שלום. נא לפנות לקבל הצעות מחיר לפחות מ-3 בעלי מקצוע רשומים בתחום השרברבות לצורך ביצוע עבודה זו.
קארין שלום. עלות בנייה למ"ר תלויה ברמת הבנייה/גימור, בכל מקרה עלות הבנייה יכולה להיות בין 700-1,000$ למ"ר מותנה בהערה דלעיל. פני לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מקבלנים מורשים.
חיים שלום. עבודות מסוג זה ראה באתר שלנו במדור שיפוצים. לגבי מחיר דלתות מדובר בסוגים רבים של דלתות פלדה הקיימים בשוק, פנה למספר משווקי דלתות פלדה על מנת לקבל הצעת מחיר.
תומר שלום. עלות הבנייה תהיה בין 700$ ל-1000$ למ"ר תלוי ברמת הבניה והגימור. בכל מקרה פנה ל-3 קבלנים רשומים על מנת לקבל הצעת מחיר.
איציק שלום. מאחר ואתה רוצה לקבל הערכת טיפול כללית עליך לפנות לפחות ל-3 קבלני שיפוץ רשמיים ולקבל הצעות מחיר בהתאם לרמת השיפוץ ולאביזרים הנדרשים שאותם אתה רוצה. קח בחשבון גם דרישה של השכנים לגבי בניית התוספת שאת העמודים והתקרה הם אלה שבצעו.
בינמין שלום. 2 דלתות + משקופים + פירוק/הרכבה יעלה כ-2,000 ש"ח. ניתן להשיג מחירים נמוכים ואף גבוהים יותר, פנה לקבל לפחות 3 הצעות מגורמים העוסקים בתחום.
יצחק שלום. במחירון השיפוצים שלנו ניתן לראות עלות בנייה למ"ר לשלד בניין וגימור. פירוט מלא למרכיבי השלד עליך לקבל מקבלן שלד, מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מקבלנים מורשים.
עמי שלום. עלות מטר לבנייה כוללת גם עלות הגמר.
ליאור שלום. חיפוי קיר בהדבקה מחירו כ-200-300 ש"ח למ"ר, בכל מקרה קבל לפחות 3 הצעות מרצפים מורשים.
מאחר ואתה רוצה להעלות את החול לקומה 4 ללא מעלית, עליך להעזר בספק חול עם משאבה. עלות שכזו תיהיה כ-300 ש"ח לפני מע"מ לכל מטר מעוקב חול וזאת גם תלוי בסוג החול. בכל מקרה פנה לפחות ל-3 ספקי חול המצויידים במשאבה מתאימה על מנת לקבל הצעת מחיר.
אמיר שלום. 1. עלות הבניה על הגג מושפעת מגורמים רבים כגון: אמצעי העלאת חומרי הבניה, סוגי חומרים, רמת בניה ועוד. מומלץ לקבת הצעות מחיר מ-3 קבלנים מורשים. 2. לגבי מעלית עלייך לבדוק איזה סוג מעלית ניתן להתקין במקום, האם הידראולית או מכנית/חשמלית, איזה סוג פיר ועוד. לכל השאלות האלו תקבל תשובות מחברות העוסקות בהתקנות מעליות וייצורן.
גימל שלום. נא להשתמש במחירון השיפוצים שלנו וגם באתר מקצוענים שעובד בשיתוף עם חברת לוי יצחק.
יעל שלום. עלות בנייה למ"ר תלוי בגורמים רבים שאותם לא פרטת בפנייתך. עלייך לפנות לשלושה קבלנים מורשים לקבלת הצעת מחיר מפורטת על פי דרישות שלך, רמת בנייה וגימור.
גילה שלום. לשירותך קישור לאתר בו תוכלי למצוא כל הקשור להתקנת מעלית בבית משותף קיים.
שיפוץ מסוג זה דורש התייעצות עם מספר קבלני שיפוצים. רק אחרי קבלת הצעות המחיר יש לערוך חוזה עם קבלן השיפוצים המתאים.
את התשובות לשאלתך תוכל למצוא במחירון השיפוצים שלנו. שמתפרסם על ידינו בחוברת "המקצוענים" המחולקת חינם לפי אזור מגורים. ניתן לקבל פרטים על החוברת בטלפון: 8877*
לשם קבלת מחיר לביצוע עבודה לפי שאתה מבקש, יש להזמין אינסטלטור. אנו ממליצים להזמין שלושה אינסטלטורים שונים לשם קבלת הצעת מחיר. מטבע הדברים, לא ניתן לאמוד את המחיר ללא ביקור במקום.
המחירון חלונות, תריסים ודלתות מתפרסם על ידינו בחוברת "המקצוענים" המחולקת חינם לפי אזור מגורים. ניתן לקבל פרטים על החוברת בטלפון: 8877*
המחירים הינם ממוצעים של מחירי השוק שנקבעו בהתבסס על סקרי שוק שנערכו בין מיטב חברות השיפוצים בארץ.
המחירון נחלק למחירי עבודות שיפוץ ולמחירי מוצרים, כל אחד בנפרד פרט למקרים בהם צוין אחרת.
מחירי המזגנים ודוודי השמש כוללים התקנה מינימלית עד כ-4 מטר צנרת.
פרקט למינציה הינו פרקט העשוי מחומר דחוס מצופה חומר סינטטי בעובי מיקרוני, להבדיל מפרקט מחומר טבעי העשוי שכבות עץ, דחוס עץ או עץ גושני.
בעבודות גבס המחיר שנקבע לעבודה כולל את מחיר החומר וכן הכנה לצבע ובידוד. לכל תוספת מעבר לכך יש מחיר במחירון.
לעבודות אלה מחירי ההובלה והפינוי נקבעים בנפרד.
מחירי התקנת נקודת חשמל או מפסקים כולל "אביזרי סטנדרט" בלבד.
מחירי הארונות במחירון אינם כוללים הובלה והרכבה. מחירי הובלה והרכבה נקבעים עם בית העסק או עם הנגר ומושפעים מיכולות המיקוח של הלקוח ו/או התחרות בענף.
מחירי צביעה בדירה נחלקים לצביעת קירות וצביעת פתחים, קרי חלונות, דלתות ומשקופים. מחיר צביעת קירות נקבע כמחיר כולל לחדר סטנדרטי או לפי מ"ר. מחיר צביעת הפתחים נקבע על פי מחיר ליחידה: דלת, חלון, משקוף וכד'.
עלות עבודה בלבד כ-100 ש"ח למ"ר.

בנייה קלה עולה 3,000-4,000 ש"ח למ"ר עד מפתח. לא ניתן בשום אופן לבנות ממ"ד מבלוקים רק מבטון עלות ממ"ד כ- 100,000 ש"ח.

בניית גג רעפים 230 ש"ח למ"ר גג סטנדרטי בניית רצפת בטון למ"ר 1,000 ש"ח כולל חומר אין כמעט הבדל במחיר בין בנייה קלה לבנייה רגילה, אני ממליץ על טופ פאנל.
עלות בניית ממ"ד כ- 100,000 ש"ח עד מפתח.
במחירון השיפוצים עבודות השיפוץ לא כוללות מע"מ
את המחירון לעבודות חשמל ניתן לראות באתר אינטרנט של לוי יצחק במדור מחירון שיפוצים. כמו כן, מחירון לעבודות החשמל קיים במחירון שיפוצים אשר מופיע בסוף החוברת של מחירון דירות המודפס.
התשובה לשאלה מסוג זה כרוכה בתשלום. במידה ותשלח אלינו פרטים מדוייקים ותוכניות, נפנה את השאלה למהנדס הבניין ונודיע לך על שכר טרחה.
מחיר התקנת אסלה תלוייה כולל מיכל הדחה סמוי מורכב ממספר חלקים כדלקמן: עבודות גבס להסתרת מיכל ההדחה, עבודות קרמיקה סביב המיכל והאסלה והתקנה עצמה. סך הכל כ-2,000 ש"ח.
מחיר התקנת מטר רץ צנרת גז הינו כ-50 ש"ח למטר.
אומנם, קיימת פה תוספת של צנרת דו כיוונית, מחירים לצנרת דוודים ועבודה תוכל למצוא במחירון השיפוצים שלו. במחירון המודפס שמתפרסם על ידינו בחוברת "המקצוענים" המחולקת חינם לפי אזור מגורים.( ניתן לקבל פרטים על החוברת בטלפון: 8877* ) או באתר של לוי יצחק במדור דודי שמש במחירון השיפוצים: https://levi-itzhak.co.il/Levi/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=84&FID=307
עלות החלפת מנגנון ניאגרה סמויה 1,500-1,800 ש"ח. המחיר כולל פירוק, הרכבת מנגנון חדש, סידור קרמיקה ועבודות גבס.
המחיר שאפשר לגבות על עבודה כולל הכנת התשתית וכולל מייקים 30-50 ש"ח למ"ר.
מחירי בניית קירות כוללים את מרכיב החומר עם העבודה.
עלות בניית קירות בלוק 10 ס"מ 300 ש"ח למ"ר כולל חומר. פירוק קירות ושבירת בוידם ופינוי 4500 ש"ח. המחיר יכול להשתנות, תלוי בקומה וגישה למכולה. עלות ריצוף עבודה וחומר 40-80 ש"ח למ"ר.
באם כוונתך לגג אסכורית למרפסת המחיר כ-200 ש"ח + מע"מ למ"ר לגג אסכורית מבודד. בכל מקרה ממולץ לקבל 3 הצעות מחיר מקבלנים מורשים וכן לבדוק עבודות לשהם מסוג זה.
צביעת מ"ר בצבע שמן של קיר חיצוני בגובה שציינת כולל הכנה הינה בין 180-230 ש"ח לפני מע"מ. מומלץ לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר מבעלי מקצוע.
מחיר טון הברזל לבניין כ-3,000 ש"ח. המחיר אינו קבוע ומשתנה על פי מחירי הברזל בעולם וכן משתנה על פי סוגי הברזל לבנייה, שנחלקים לסוגים שונים כגון, מוטות עגולים/מצולעים, כלונסאות, רשתות מסוגים שונים ועוד.
אין אנו מפיקים חוברת מחירון שיפוצים בנפרד. מחירון השיפוצים קיים באתר האינטרנט שלנו או במוסף השיפוצים במחירון הדירות המודפס. את מחירון הדירות ניתן לרכוש בכל קיוסק, רשתות שיווק סטימצקי וצומת הספרים או בהנחה דרך האתר של לוי יצחק .
עלות למ"ר נע בין 260 - 300 ש"ח + מע"מ. אנו ממליצים לפנות לפחות ל-3 ספקים מורשים שונים לשם קבלת הצעת מחיר.
הפרטים שמסרת הינם מעטים מדי על מנת שנוכל להתייחס באופן ספציפי לשאלתך.
1. מחיר למ"ר בעובי של 12 מ"מ הינו כ-40 ש"ח + מע"מ. בכל מקרה אנו ממליצים לקבל שלוש הצעות ממחסני עצים. 2. במידה וקיימת תשתית בתקרה, הדרך הנכונה לקבוע את ציפוי הנוטפדר הינה ע"י מיסמור.
תמר שלום. נא פני לקבל לפחות 3 הצעות מקבלנים מורשים בענף זה לאחר בדיקת עבודותיהם הקודמות.
רפי שלום. חישוב עלויות תכנון הינו מורכב ומעבר לעלויות של המהנדס המתכנן יש לחשב עלויות נוספות של הגורמים שקשורים בתכנון, כגון עירייה, מנהל מקרקעי ישראל (במידה והקרקע אינה פרטית), טאבו, חברת חשמל ועוד גורמים נוספים. נא פנה לקבל מספר הצעות תכנון ממהנדסי בניין שיטפלו מול כל אותם גופים.
רפאל שלום. הדרך הטובה ביותר לבדוק קבלן או שינוי בהצעותיו הינה לפנות לקבלנים נוספים על מנת לקבל הצעות דומות.
פיני שלום. מטרת המדור לספק תשובות אינדוקטיביות עד לפירוט מסוים תוך כדי הפניית השואלים לבעלי מקצוע הרלוונטיים. מטבע הדברים, תשובות מפורטות הכוללות חישובים או הנחיות מדויקות לגבי בנייה לא ניתן לענות במסגרת מדור מסוג זה.
עלות בניית מרפסת כתוספת לבניין קיים הכוללת תכנון אדריכלי, בנייה ותריסים + חיבור חשמל הינה כ-5,500 - 6,000 ש"ח למ"ר. חיבור מים כמו שאתה שואל תלוי במרחק מנקודת המים בבית/בניין עד המרפסת. בכל מקרה נא פנה לקבל לפחות 3 הצעות מקבלנים מורשים בענף זה לאחר בדיקת עבודותיהם הקודמות.
רון שלום. בניית חדר ביטחון כרוכה ברישיון עירוני. כדאי לפנות לקבלן או ישירות לאדריכל העוסקים בתכנון והקמת חדרי ביטחון שיינחו אותך ויעסקו גם בטיפולי הרישוי וכל הכרוך בכך. כעקרון עלות בנייה הכולל את כל הטיפולים בין 60,000 - 70,000 ש"ח לחדר ביטחון בגודל של 12 מ"ר.
אורי שלום. לשרותך מחירון השיפוצים של המקצוענים אשר עובד בשיתוף פעולה עם אתר לוי יצחק.
אדם שלום. מחירון השיפוצים מפריד בין מחיר עבודה לבין מחיר חומרים.
ענת שלום. תשובה לשאלתך מצויה במחירון השיפוצים באתר שלנו תחת ההגדרה "עבודות אינסטלציה".
עופרה שלום. דלת ממ"ד הינה דלת מתכת אטומה, עלייך לפנות אך ורק למתקיני דלתות מסוג זה על מנת לבצע את העבודה. ניתן למצוא בעלי מקצוע בתחום זה בדפי זהב.
אלי שלום. עבודות ריצוף נחלקות לסוגים שונים בהתאם למצב קיים או בהתאם לדרישת המזמין. יכולה להיות עבודה פרוק ריצוף קודם והנחה על מצע של בטון את הריצוף החדש או הנחה של ריצוף על מצע של טיט או הדבקה על ריצוף קודם. המחירים יכולים לנוע בין כ-80 ש"ח ועד ל-400 ש"ח למ"ר. מה כוונתך לריצוף ללא עבודה?
יעל שלום. נא פני לפחות ל-3 חברות ניקיון לשם קבלת הצעות מחיר.
דוד שלום. נא לבדוק את המחירים במחירון השיפוצים באתר שלנו וכן במחירון השיפוצים באתר המקצוענים - www.pro.co.il - שנעשה בשיתוף פעולה עם לוי יצחק.
יעל שלום. חניות מקורות קיימות מחומרים שונים בעלויות שונות התלויות בחומר ובשטח חניה. לגבי עלויות מיסים עליך לברר במחלקת הנדסה בעיר מגורייך.
גבריאל שלום. תשובות לכל שאלותיך מופיעות במחירון השיפוצים באתר שלנו בפרק עבודות הריסה פירוק ופינוי. לגבי שאלתך באם ניתן לבצע עבודה בין 24-48 שעות - הדבר תלוי בגורם המבצע.
חיים שלום. המחירון הבטוח ביותר לעבודות בנייה של בתים פרטיים הוא לקבל הצעות ממספר קבלנים ולהשוות ביניהם. כמו כן כדאי לקבל תיקי עבודות ולבדוק עבודות קודמות שלהם וכן המפרט אותו מציע כל אחד מהם. לגבי מחירון השיפוצים - המחירון מופיע באתר שלנו.
אביבית שלום. בהמשך לתשובתנו הקודמת, המחירים זהים פרט לעלויות שיחולו עלייך של היסודות ולא יתחלקו בין יתר הדיירים.
יוסי שלום. עם שאלות 1-4 עליך לפנות לאדריכל שיסדיר מענה לכל שאלותיך. עם שאלה 5 נא פנה לפנקס הקבלנים המקובל במשרד השיכון.
אורה שלום. עלות מרפסת הבנויה קונסטרוקציות ברזל בשטח מבוקש הינה 40,000-50,000 ש"ח, תלוי ברמת גימור. לגבי יתר שאלותייך, התשובות לרובן נמצאות במחירון השיפוצים אשר נמצא לשירותך במדור שיפוצים באתר של לוי יצחק.
תשובה לשאלתך מצויה במחירון השיפוצים באתר שלנו.
א. מחיר תיקון סטנדרטי לבעיה של סעיף 1 הינו בין 170-300 ש"ח, כדאי לקבל מס' הצעות לפני ביצוע התיקון. ב. הצעתנו לפנות לסוכן הביטוח המבטח את המבנה. ג. אם עלית על שורש הבעיה הגורמת לכל התופעות הנ"ל, אתה בדרך לפתרון הבעיה. תיקון ע"י מומחים בתחום וצביעה מחדש אמורים לפתור את הבעיה הנ"ל.
מחיר למ" רעל פי נתונים שהצגת מותנה ברמת גימור הינו בין 550-800$ למ"ר. המלצתנו לפנות לפחות ל-3 ספקים מורשים שונים לשם קבלת הצעת מחיר.
עלות בנייה של תוספת מרפסת לבניין קיים כולל כל הפרמטרים שציינת הינה כ-65,000 ש"ח. בכל מקרה מומלץ לקבל 3 הצעות מחיר מקבלנים מורשים וכן לבדוק עבודות שלהם מסוג זה.
מטבע הדברים, האתר נועד לתת תשובות לשאלות קצרות ובנושאים הנוגעים ומעניינים ציבור רחב ככל האפשר. מורכבות השאלות דורשת משאבים רבים, לכן התשובות לשאלותיך יכולות להינתן במשרדנו ולא באתר, זאת תמורת שכ"ט. ניתן לקבוע עמנו פגישה בעניין זה בטלפון: 03-5619114 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:00 נ.ב. פינוי אסבסט אינו עניין של מה בכך כיום ויש לפנות למומחים בתחום זה.
מחיר לגרם מדרגות ברזל + מעקה ברזל לגובה קומה 1 הינה כ- 16,000 ש"ח לפני מע"מ. המלצתנו לפנות לפחות ל-3 ספקים מורשים שונים לשם קבלת הצעת מחיר.
מחיר העברת דירה בסדר גודל של דירה שלך מהצפון לדרום הינה כ-4,500 ש"ח. בכל מקרה הננו ממליצים לפנות לפחות ל-3 מובילים המוכרים לשם קבלת הצעת מחיר.
מחיר מדרגות לוליאניות בגובה מפלס ראשון על פי כל הנתונים שציינת הינו בין 10,000-15,000 ש"ח (על פי רמת החומר).
טווח המחירים הינו בין 180-280 ש"ח למ"ר. המחיר אינו כולל תיקונים. אין אפשרות להעריך את תיקון ארגז הרוח והמרזב ללא ראיית הבית.
כל חברה מבצעת נותנת אחריות אחרת. הדרך הטובה ביותר לפנות למספר חברות לבדוק עבודות קודמות שלהן ולקבל מהן את תקופת האחריות הנתנת.
לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בעניין זה בלא לדעת את רמת החומרים האביזרים והיקף השיפוץ. הדרך הטובה ביותר היא לפנות לפחות ל-3 חברות שיפוץ המאוגדות באגוד המשפצים.
עלות חיפוי עץ לתקרה בפלטות עץ הינה 750 - 1,200 ש"ח למ"ר. עלות חיפוי בקורות עץ הינה במחיר ממוצע של 960 ש"ח למ"ר, תלוי בסוג העץ. בכל מקרה המחירים הינם ממוצעים, מומלץ לקבל מס' הצעות בטרם ניגשים לביצוע עבודה.
עלות בנייה מורכבת מפרמטרים רבים. תחילה עליך לקבוע את רמת החומרים לבנייה ואת רמת החומרים לגימור הבנייה. המחירים יכולים להתחיל ב-700$ למ"ר לרמת בנייה נמוכה, כאשר בעל הנכס בונה את הדירה כקבלן בעצמו, ויכולים גם להגיע ל-2,500$ ויותר, תלוי בגורמים שציינו לעיל. לאחר שתחליטו על רמת בנייה וגימור אנו ממליצים שתקחו מספר הצעות מקבלנים מורשים בטרם תגשו לביצוע הבניה.
עליכם להגיש תכניות בהן מופיעה דלת.
עלות בנייה ממוצעת לגלריה בשטח של כ-40 מ"ר מתחלקת למספר חלקים: א. עלות בנייה לקונסטרוקציה שהינה כ-60 ש"ח למ"ר. ב. עלות בנייה לרצפת עץ שהינה כ-120 ש"ח למ"ר. ג. עלות בנייה למדרגות עץ כ-250 ש"ח למטר. ד. עלות בנייה למעקה עץ הינה כ-150 ש"ח למטר.
המחיר הינו: בסביבות 150,000 ש"ח
מחירון ניתן למצוא אצל עסקים שעוסקים בתחום השיש.
איזו חלוקה של הזכוכית ואיזה עובי זכוכית?
העלות הינה 100-400 ש"ח ליחידה.
קוטר מינימלי 100 ס"מ רוחב מדרגה 17-20 ס"מ
מחיר לנקודת שקע/תאורה חדשה: 190 ש"ח לנקודה החלפת אביזר בנקודה קיימת 80 ש"ח ליחידה נקודה כפולה תחושב לפי 1.5
מחיר של הדלת ומשקוף קבלן ללא הובלה והרכבה הינו 450 ש"ח ליחידה.
1. 10 ש"ח למטר רץ 2. 10-12 ש"ח למטר רץ 3. 40 ש"ח למ"ר 4. 40 ש"ח למ"ר 5. 5 ש"ח למ"ר 6. 45 ש"ח למ"ר
א. מחיר בניית קיר בלוקים ניתן לראות במחירון השיפוצים שבאתר שלנו. ב. הגבהת קיר בלוקים צריך להיות בפיקוח הנדסי ואם יש לחזק את הקיר ע"י חגורה העלויות ישתנו בהתאם. ג. מחיר בלוק 20 הינו כ-4 ש"ח, מחיר שק מלט 50 ק"ג הינו כ-30 ש"ח.
מחיר ממוצע להתקנת מאוורר תקרה בנקודה קיימת הינו 250 ש"ח.
עקירת אמבטיה ופינוי כ400-500 ש"ח מקלחון כולל התקנה 1700-3000 ש"ח ריצוף וחיפוי קרמיקה כ-280-350 ש"ח\מ"ר (לא כולל קרמיקה) חיבור קולחין ואינטר פוץ כ-1000-1500 ש"ח אינטרפוץ כ-800-1200 ש"ח זרוע מקלחת 200-800 ש"ח יש לקחת בחשבון תיקונים ,צבע והשלמות: 1000-1500 ש"ח
עלות פרוק ופינוי גג אסבסט כחוק כ-40-60 ש"ח\מ"ר. רשימת קבלנים מורשים ניתן למצא באתרי האינטרנט
הבנייה ללא ראשון היא סוגיה נפרדת. השלד:י סודות,קורות,עמודים, וריצפה מחושבים לפי 1500-1700 ש"ח\מ"ר מפלס. סכום זה יש לחלק למס' השותפים.
כ-300-400 ש"ח\מ"ר
הבנייה אינה על ה"רביץ". בניית הקומה השנייה מתבססת על יסודות המבנה הקיים שאותם יאשר מהנדס, או חיזוק הקיים. בבניה קלה אולי ניתן לוותר על שיפור הביסוס. לגג הרעפים נדרשים שיפועים שונים מגג אסבסט. עלות כ-250-300 ש"ח \מ"ר
כ-1000000-1250000 ש"ח לשיפוץ כללי כולל החלפת ,אינסטלציה ריצוף,מטבח , שינוי בחללים,פתחים. המחיר להחלפת החשמל נקבע לפי סך הנק' : מאור,וכח... אדריכל\ית פנים, תכנון,מפרט ביצוע,וכתב כמויות הם שלב הכרחי לביצוע יעיל
לא לכל פעולה נדרש "שיפוצניק" קנה פטישון ב300 ש"ח, קדח בזמנך הפנוי,יצאת בזול ועם הרבה סיפוק עצמי.
הסגירה הפשוטה ביותר עיי לוח גבס. עלות משוערת כ-500 ש"ח \מ"ר כולל צבע
יש להיערך לתקציב מנמלי של 350000 ש"ח וזאת ללא טיפול בחלק הישן.
מאחר וישנם סוגים שונים גדרות ,באופן התקנה שונה לא ניתן להעריך בוודאות את עלות העבודה. בכל זאת המחירים נעים בסביבות 200-250 ש"ח למ"ר עבודה
לסתימת פתח בקיר יש להשתמש בשברי בלוק וחומרי מליטה למילוי החלל,טיח ,שליכט וצבע. לביצוע עצמי דרושה מיומנות מקצועית מנמלית. קבלן יגבה כ-800-1000 ש"ח
המחיר האמתי יקבע לפי התנאים בשטח. מקובל לחשב כ-160-190 ש"ח\מ"א ללא חפירה.
הסורגים מחושבים לפי 160-190 ש"ח מ"ר חלון סטנדרטי 120*100 יעלה כ-200-220 ש"ח. עלות חלון 3 של כנפים יעלה כ 600-1000- ש"ח \מ"ר
מחיצת גבס תעלה כ- 140-160 ש"ח\מ"ר +הכנה לצבע מחיצת בלוק תעלה כ-280 ש"ח\מ"ר לא כולל טיח וצבע עבודת ריצוף כ-220-260 ש"ח\מ"ר . קרמיקה זולה החל מ-50 ש"ח\מ"ר י"ח מגורים קומפלט כ-2800-3200 ש"ח מ"ר
העלות אותה יש לחלק היא כ-850 ש"ח\מ"ר קיר בנוי
יש אפשרות עיי התקנת ריצפת עץ ע"ג לוחות העץ בהנחה שהם במצב תקין.
ההתראה שהתקבלה מהווה מסמך הנדסי מחייב. לוועד הבית יש סמכויות מחיבות לכלל בעלי הנכס בעיקר כלפי חב' עמידר. 1) כינוס ועד הבית הצגת התראה לכלל הדירים, וכתיבת פרוטוקול. 2) לשתף את חב' עמידר. 3) שכירת שרותי מהנדס להוצאת מפרט טכני וכתב כמויות לשיפוץ. 4)מכרז 5)פתיחת מכרז -ביצוע וחלוקת עלויות לכל הנוגעים בדבר.

מאחר והפרטים כלליים למדי רמת הדיוק בהערכת העלות תהיה בהתאם. בהנחה שמדובר בבנייה תקנית העלות תהיה כ- 90000-120000 כולל חשמל ,מים ביוב צבע וריצוף.

כ- 500-750 ש"ח למדרגה
ויטרינה הכוללת דלת זזה זכוכית רשת ותריס כ-5000-7000 תלוי בסוג הפרופיל,תריס חשמלי או רגיל. פרוק פינוי והכנה כ-2000-3000 ש"ח
פתיחת קיר וסגירת ויטרינה כ-3200-2800 ש"ח\מ"ר-כולל הויטרינה הגבהה וריצוף כ-350-450 ש"ח\מ"ר-כולל קרמיקה ממוצעת. שיפוץ מקלחת כ 20000-25000 -כולל לבנים ברמה ממוצעת
כל מה שקשור לשינוי בקירות חוץ, זקוק לאישור הועדה לתכנון ובנייה. במקרה הזה הבנתי שהפתח אמור להיות על קיר חיצוני של מעטפת הבניין. בנוסף לידע את ו.הבית.
שלום רב, מחיר לארונות מטבח ברמה ממוצעת כ-1200-1500 ש"ח\מ שיפוץ כולל לחדר אמבטיה כ20-30 אש"ח תלוי בגודל והשינויים הנדרשים הדבקת קרמיקה דבק,רובה ועבודה כ-120-180 ש"ח\מ"ר
טווח המחירים להדבקת בריקים כ-400-500 ש"ח\מ"ר
זאת עבודה לשרברב. צריך לבחור אסלה ומנגנון העלות הכוללת חומר +עבודה כ-2500-3000 ש"ח
אפשרויות אפשר לתת לאחר עיון בתכניות וביקור בשטח
לא מחליפים חיווט,אלה אם משנים מיקום נ"ק חשמל . המחיר הוא לפי נ"ק.
בעבודות קטנות לא נצמדים למחירון. המחיר למ"ר יהיה תמיד גבוה יותר. לכן ההמלצה לקבל הצעות מחיר כוללת להריסה,פינוי בנייה,טיח וצבע. סגירת דלת בלבד כולל טיח וצבע יעלה כ-1000-1300 ש"ח.
שלום רב, 1) מעקות ברזל כ400-600 ש"ח\מ' 2)בהנחה שמדובר על שיפוץ מלא של חדר האמבטיה כולל צנרת,ריצוף וחיפוי כ15-25 אש"ח תלוי בגודל 3)בהנחה שמדובר בשינוי ועיצוב מחדש ולא בבנייה כפי שמנוסח בפנייה,יש לחשב נק' חשמל ,תקשורת ושרותי הוריםכ- 25-35 אש"ח תלוי בגודל השרותים. 4)צביעה כ-8000-10000 ש"ח . בשורה התחתונה שמעצב\ מתכנן פנים יוציא כתב כמויות כולל בכדי שניתן יהיה לקבל מס הצעות מחיר
כ-240-270 ש"ח\מ"ר
כ-200-250 ש"ח מ"ר
מדרגות יצוקות בטון על משטח משופע כ-85 ש"ח\מ"ר שבירת קיר תומך כ80-100 ש"ח \מ"ר
החלפת צנרת כ-4500 ש"ח פרוק משתלבות כ-35-40 ש"ח \מ"ר ריצוף מחדש 100-150 ש"ח\מ"ר
מחיר יהיה רק ע"פ מפרט טכני שיוציא קונסטרוקטור.
בהנחה שהרשת מתכת נקרעה ההמלצה לחפות את התקרה בלוחות גבס. עלות לחדר ממוצע כ1500 ש"ח כולל שפכטל וצבע.
הגדלת המרפסת(משטח ללא קירוי וריצוף) כ250 300 ש"ח\מ"ר פרוק משתלבות כ-35-40 ש"ח\מ"ר ריצוף משתלבות 100-150 ש"ח\מ"ר
שלום רב, 250-300 ש"ח \מ"ר כולל שפכטל וצבע. לשיפור הבידוד התרמי ניתן מומלץ לפרוס ספוג לפני קיבוע פרופיל המתכת לרצפה,כנ"ל בתיקרה כמו כן לוח גבס דו כרומי שמייקר בעוד 20-30%
לדעתי מדובר על כך שבסיס הארונות בא במגע עם מים ובעתיד עלול לקרוס,לכן נדרש "תימוך" שימנע זאת. אני מציע להביא מומחה בתחום שיוציא חוות דעת והמלצה מול המלצת חב' הביטוח.
שלום רב, ללא פרוט וכתב כמויות ניתן להעריך בצורה גסה בלבד(החלפת צנרת? חלונות? שינוי בנק חשמל ותקשורת?) יש להיערך לתקציב של 150-200 אש"ח
סדרי גודל של 500-700שח/מר
כמה יעלה לי בנית מרפסת 4X7 מ''- משטח+ עמודים+גג בטון כ1200-1500 ש"ח\מ"ר כולל ריצוף קרמיקה- כ-200-250 ש"ח\מ"ר כולל בנית קיר 3* 2.5 מ"ר 350-400 ש"ח \מ"ר כולל דלת פלדלת- כולל התקנה 2800-7000 כולל הריסת קיר 2*1.5 150-200 כולל פינוי ח כולל העתקת חלון ממקום למקום ?? כולל סורגים 9X2 - אם מדובר על סורגים למניעת פריצות המחיר הממוצע לחלון כ-700-850 ש"ח
מחיר לקרמיקה ברמה ממוצעת 80-180 ש"ח\מ"ר עבודת הריצוף מעל 50 מ"ר כ-130-180 ש"ח\מ"ר טיח פנים 100-180 ש"ח\מ"ר תלוי בכמות\שטח
מחיר סטנדרט להריסה הוא כ-100-120 ש"ח\מ"ר. אם סך כמות העבודה קטנה מאד המחיר עלול להיות גבוה יותר. תיקון והכנה לחלון כ300-500 ש"ח עלות החלון תלויה במפרט שלו: תריס,רשת וכו' עלות לחלון תקני פשוט כ600-1200 ש"ח\מ"ר
עלות הריצוף כולל אריחים ממוצעים כ180-230 ש"ח \מ"ר. סורגים כ-300-400 ש"ח\מ"ר השתתפות עם השכן בעלות השלד והרצפה\גג כ500-700 ש"ח מ"ר גם אם ימצאו אריחים זהים תמיד יהיה הבדל בין חדש לישן לכן עדיף להחליף ריצוף או הדבקה ע"ג הקיים
מבלי להיכנס לעלות של כל פעולה אפשר להעריך באופן גס עלות של 150000 ש"ח בניית חומה כולל טיח כ-400-500 ש"ח\מ"ר
בוקר טוב, תלוי איזו דלת. בדלתות ביטחון ברמה ממוצעת החלפת מנעול תעלה 450-650 ש"ח בדלת כניסה פשוטה כ-200-300 ש"ח. אפשר גם ביצוע עצמי.
מחיר ממוצע להתקנת משקוף 400-600 ש"ח
כל אביזר בעל משקל יש לקבע אל פרופיל המתכת המהווה את בסיס נישה\קיר הגבס. את שם המתאם חיזוק הייחודי ניתן לקבל במח' שרות \טכני בחברות אורבונד או טמבור.
שלום רב בהנחה שיש כוונה להפוך את הדו משפחתי והתוספת לי"ח דיור אחת יש לערך לתקציב של 500-600 אש"ח
שלום רב, כל תיקונציק יוכל לפתור לך את הבעיה. כמובן בתנאי שימוש בחומרים מתאימים ועבודה מקצועית. כנס לאתר המקצוענים תחת הסעיף שיפוצניקים.
שלום רב, בהנחה שמדובר במדרגת שיש ניתן להעריך עלות כ-500-700 ש"ח
השתתפות השכן ב50% מעלויות השלד . שלד מוערך כ-1100-1300 ש"ח\מ"ר. לגבי ההסכם כדאי לערוך חוזה מול עו"ד מתחום הנדל"ן.
שלום רב 400-800 ש"ח +מחברים לפי הצורך
בטון מוטבע יעלה כ-250 350 ש"ח \מ"ר על תשתית מוכנה
צריך לקחת בחשבון שחזית המרפסת הסגורה תהיה כדוגמת האבן המחפה את חזיתות הבניין. יש לקחת בחשבון עלות של 1500-2000 ש"ח\מ"ר (עבודה קטנה) כולל חלון.
כ- 300-350 ש"ח לא כולל תיקוני צבע
שלום רב, יכול להיות שהצעת המחיר שהקבלן נתן לקחה בחשבון חישוב שטח לפי הבנתו. לכן אולי זה לא הוגן לאלץ אותו לחישוב אחר. הצעה של פשרה חצי חצי.
שלום רב, ללא מפרט ביצוע וכמויות רמת הדיוק תהיה נמוכה. מדובר על סדר גודל של 100-120 אש"ח לשיפוץ ו60-80 אש"ח לממ"ד
כ-750- 1000 ש"ח\מ"ר סוג הרעף
מומלץ להיערך לתקציב של 280-320 א"שח כולל ציפוי חוץ אחיד לכל המבנה.
שתי שכבות שפכטל כ80-100 ש"ח
נתן לבצע חידוש איטום והלבנה עם חומרים כדוגמת פוליגג. לבצע לפי הוראות היצרן. יש לפתור לפני כן בעיות נזילה וחדירת רטיבות. יש לדעת שבעתיד לא ניתן לבצע יריעות ע"ג הפוליגג
שלום רב, סך השלד כולל ריצפה כ-1400-1600 ש"ח\מ"ר משטח ריצפה 20 כ-190-250 ש"ח מ"ר כנ"ל ריצפה 25 ס"מ 225-285 ש"ח\מ"ר
החלפת כיור כ-350 450 ש"ח(ללא הכיור)
יש מרזבים מפח או אלומיניום . יש מגוון צבעים מרזב פח עולה כ-120-130 ש"ח\מ"ר
חובה לבצע אוורור כל שהוא. אין דרישה בתקן לגבה. אם את מעוניינת להעמיק בנושא הפנה אותך למאמר של מהנדס בן עזרא בנושא אוורור חדרי שירותים
כן .יש לך ההשתתפות ביסודות. הדרך הטובה היא לבנות ביחד עם אותו קבלן ולחלק את ההוצאה לשניים. בעתיד השכן מלמעלה יהיה שותף להוצאה.
אסור שקצה הסככה יהיה מעל שני מ' מקיר המבנה שטח מקורה מעל 20 מ"ר מצריך הגשה לוועדה המחוזית עם בדיקה ואישור מהנדס. המלצה: לעיין בחוק הפרגולות החדש המפורסם ברשת בסעיף סככות והצללות.
1.הדבקה קרמיקה על הריצוף קיים כלול גם-מכסה עגולה לביוב.בקרמיקה 60X60 ,כולל פנלים מסביב-( גודל ריצוף 15 מטר)- כ150-220 ש"ח\מ"ר 2.בניית קיר על קיר קיים בצד חיצוני של המרפסת ,בניית מבלוק 15 בטון (אורך 4 מטר על 95 ס"מ)-כ-380 400 ש"ח\מ"ר 3.בניית קיר מגבס בכול האורך של פרגולה צד חיצוני(אורך 6מטר גובה 2.10 מטר)-כ-240-270 ש"ח \מ"ר(גבס לא יכול לשמש כקיר חיצוני) 4.שיפוץ קיר קיים של צד הבנין (אורך 2.80 גובה 2.10 מטר) -??? 5.עבודות טיח חוץ ופנים של קירות(בכול אורך 9 מטר גובה 2.10 מטר)-מחיר ממוצע פנים חוץ לא כולל גמר כ90 -100 ש"ח\מ"ר 6.בניית חלון הזזה (אורך 1.20 גובה 0.60)-חלון הזזה כולל רשת כ-900-1500 ש"ח\מ"ר תלוי בפרופיל 7.רשת נגד יתושים שלימה לכול החלון. 8.סורגום רגילים למניעת פריצות לחלון.- כ600-400 ש"ח\מ"ר 9.דלת כניסה מבית,דלת הזזה רגילה.- דלת כניסה רגילה 1800-2500. מעוצבת החל מ4500 10.דלת יציעה לגינה,דלת בעלת משקוף רב שכבתי עם טם גומי ומנול,רגילה. כ2200 ש"ח 11.סורגים מתקפלים לדלת יציעה .לכול האורך הקיר (אורך 1.80 גובה 2.20) כ-800 ש"ח\מ"ר
שלום רב, פיצול יח דיור לשתי יח כ3-4 שבועות.במאמץ מיוחד אפשר לקצר לחצי מהזמן. פרגולה יום יומיים תלוי בגודל. עלות 550-750שח למר
הערכת עלות לבניית הממדים היא כ 60-70 אש"ח ליח. תחשיב הגדלת המרפסות כ1200-1400שח/מר
עקרונית ניתן להפוך חדר אחד לחדר מוגן יותר. להפוך לממד תיקני זה כבר יהיה כרוך בעלויות גבוהות.
תלוי אם יש צורך להעביר צנרת חשמל ומים במחיצות אלו. חציבה בקיר 7 קצת בעיתית. אפשר בבלוק פומיס 10שכנראה נשארו כעודף.
1. פירוק ופינוי מטבח ישן קומפלט כ 8 מטר. כ1200-1800 ש"ח(תלוי בנגישות) 2. התקנת נקודות חשמל חדשות והזזת מיקום אחרות בקיר גבס וגם בבטון .נק חשמל בגבס כ200 ש"ח. כשיש צורך בחציבה בבלוק כ350 ש"ח\נ"ק 3. הזזת מיקום צינור ניקוז מים במספר ס"מ מתחת לכיור שבמטבח. כ-400-600 ש"ח 4. התקנת צינור כניסת מים קרים למקרר. כ-350-400 ש"ח\מ
העובי המינימלי 10 ס"מ . שימוש במזרונים כגון סנובורד יתנו מענה אקוסטי ותרמי. הנוסף במגע מסילות הפח לריצפה פריסה של ספוג פלציב. בהערכות נכונה עבודה תמשך יום -יומים.
עלות ממד תקני כ70-80 אש"ח
אין כמויות ומפרט טכני אך נראה שמדובר בשיפוץ עמוק. ההמלצה להתכונן לתקציב של 5000 שח למר
שלום רב, תוספת ממד כ-70000-80000שח. עלות שיפוץ המבנה הקיים+ התוספת תלויה בסוג הבנייה הקלה. הערכת עלות כולל החלפת האסבסט בבנייה קלה בשיטת פנלים מבודדים כ 400000-500000 שח
שלום רב, ללא המרתף עלות משוערת 550000-700000 שח. לגבי המרתף חסרים נתונים רבים מדי בכדי להעריך
שלום רב, תיקוני שפכטל וצבע כ6000-8000 שח. פרוק מטבח כ-1000-1500 שח. התקנה כלולה בעלות המטבח החדש. 900-1500 שח/מר. תלוי במפרט. בהנחה שמדובר בשיפוץ כולל במקלחת כ-20000-25000שח. הזזת נק חשמל למזגן כ350-400שח לנק.
שלום רב, לבידוד תרמי גג שטוח ההמלצה לבודד עיי פיזור לוחות קלקר בעובי 3-5 סמ, ולפזר חלוקי נחל מעל.לפני כן יש לוודא איטום מושלם.
בכמות שמעל 10 מ"ר עלות ההריסה כ 80-100 ש"ח\מ"ר(בלוק)
כ-220-280 ש"ח\מ"א
1.,החלפת ריצוף בפרקט ל25מר יישום פרקט ע"ג הריצוף הקיים 70-110 ש"ח\מ"ר תלוי בסוג הפרקט(למינציה) 2. שבירת קיר ובניית קיר גבס נמוך בגובה מטר רוחב מטר וחצי. הריסה כ-100 ש"ח\מ"ר. גבס 250-300 ש"ח\מ"ר 3. החלפת ארונות מטבח (4) החלפת כיור, חיתוך של חלק מהשיש. מטבח ברמה ממוצעת כ4000-5000 ש"ח כולל כיור 4. מקלחת- התקנת ארונית קטנה עם כיור חדש ומקלחון. ארונית כ1000-1500 ש"ח. מקלחון כ1000-2500 ש"ח
שלום רב, עלות משוערת כ-800-1200 ש"ח תלוי במצב הקירות
לאיטום מקלחון מומלץ חומר מאד גמיש על בסיס אקרלי או סיליקון. אם הכוונה לרובה אפוקסית למקלחת (מומלץ מאד) העלות תלויה ברוחב הפוגות ובגודל האריחים. לדוגמה רובה באריזה של 6.4 ק"ג עולה כ400-450 ש"ח.
ראשית אני מציע לתקצב מעצב\מתכנן פנים בעלות של 8.000-12000 שעל סמך עבודתו ניתן לקבל מס הצעות מחיר. גרם מדרגות לקומה שנייה כולל יצירת פתח מתאים כ25-30 אש"ח. עלות החלפת תשתית החשמל לפי מס' הנק' .לנק' תקשורת ומאור רגילים כ-300-ש"ח בממוצע,לנק' כח כגון מזגן מדיח וכו' 550 ש"ח\נק. אינסטלציה כ-1500-1700 ש"ח לנק כולל ביוב. הפיכת חדר לממ"ד לפי דרישות פיקוד העורף יכול להגיע ל30-40 אש"ח תלוי בגודל. ריצוף, חלונות, דלתות, לא לשכוח לתקצב.
הפתרון בד"כ הוא עיי תיקון מקומי של נק' הכשל בחימום עיי בעל מקצוע. זאת בהנחה שמצב היריעות תקין וצורך לבצע איטום חדש על כל הגג. עלות ניתן לקבל רק לאחר ביקור במקום. חשוב לדרוש אחריות .
עלות החלון תלויה בסוג הפרופיל צורת פתיחה,האם זה כולל רשת. בד"כ מ"ר חלון ממוצע עולה כ 500-700 כולל התקנה.
שלום רב, המרכיב הגדול בעלות הוא "שיקום" חזיתות המבנה. חסר נתון השטח בכדי לדעת האם המחיר סביר. בנוסף חסרים שטח הלובי לריצוף, שטח הבטון הזקוק לטיפול נגד קורוזייה וסוג האיטום לגגוני כביסה. למרות זאת סכום של 258000 ש"ח + מע"מ נראה סביר למגוון הפעולות המתוארות כאן.
פרוק ופינוי אסבסט יעלה כ-50 ש"ח\מ"ר. הדרך הפשוטה ביותר לעשות גג מפנלים מבודדים(משמשים לבנייה קלה)
לממ"ד תיקני יש רק חלון אחד
1. כמה עלות לעשות גלריה על הגג 60 מטר ? ריצפת גלריה על הלוחות הקיימים כ300-250 ש"ח מ"ר. קירות גבס כולל מפכטל וצבע כ-170 ש"ח\מ"ר 2. כמה עלות לפרקט ? פרקט עץ כ-450-600 ש"ח\מ"ר. למינציה 70-120 ש"ח\מ"ר . 3.מה עלות לפתוח שני קוקיות ? תלוי מפרט הטכני של החלון 3000-5500 ש"ח לחלון קומפ'.
המחיר למ"א 45-50 ש"ח + כ150 ש"ח ביקור טכנאי (לברר טלפונית עם ספק הגז אולי יוותרו על תשלום זה)
אינסטלציה כ 3000-4000 ש"ח כולל ברזים ואסלה שבירה +פינוי+תיקונים כ-1000-1500 דלת 800-1000 ש"ח יישום קרמיקה ללא חומר כ150-200 ש"ח\מ"ר. שים לב לנושא איטום. נדרשת הפרדה מוחלטת .
שלום רב, 1500-2500 ₪
הצעת מחיר אפשר לקבל מקבלנים. מחירון לוי יצחק נותן הערכת עלות ע"פ המחירים המקובלים כיום. פרוק ריצוף ישן 40-50 ש"ח\מ"ר. פינו כ1400 ש"ח ריצוף חדש בטיט(לא כולל הקרמיקה) כ150-200 ש"ח. בהזדמנות זו מומלץ לחדש איטום. או לשקול הדבקה ע"ג ריצוף קיים בעלות של 130-170 ש"ח\מ"ר לא כולל קרמיקה.
זאת לא עבודה סטנדרטית ועלותה בהתאם לנסיבות. חיוניות הפתרון אינו עומד בפרופורציה לעלות . בכל מקרה מדובר בעשרות שקלים .
פרוק רעפים והנחה מחדש כ-140-160 ש"ח\מ"ר שינוי בגג כ-50-150 ש"ח\מ"ר תלוי בכמות עץ חדש שתידרש. השרותים יעלו כ-30000-25000 ש"ח כולל מחיצות ודלת שאר החדר יעלה כ-2000-1500 ש"ח\מ"ר כולל תקרת וקירות גבס חשמל,ריצוף,חלונות
המחיר למ"ר גלריה 500-700 ש"ח\מ"ר. יש שינויים בהתאם לכמות העבודה ופרטים מיוחדים. יש אפשרות לוותר על עמוד פינה חופשית,כמובן מותנה בתכנון ואישור קונסט'. בעלי מקצוע ניתן למצא ברשת או בבתי מסחר כגון עץ ועצה המספקים מוצרי עץ.
הדגש באיטום יהיה ברצפת המקלחת למנוע מעבר רטיבות לקומה שמתחת. ביצוע רולקות בפינות וסביב צנרת. מריחת חומר איטום איכותי לפני ריצוף,ורובה בין האריחים. לבידוד התרמי של יחידת המגורים חשיבות גדולה ביותר. יש לשלב בגג תחת הרעפים מזרנים מצופים כגון bti של חב' ביטום. מומלץ ביותר לתכננן פתח אוורור בנק' הגבוהה שתאפשר לחום להיפלט החוצה
פרוק ופינוי כ-7-9 אש"ח (כ-50 ש"ח\מ"ר+ פינוי ) ריצוף כ-180-220 ש"ח\מ"ר
בנוסף לגבה הבניין יש עוד נתונים שקובעים את עלות הבניה כגון: שטח, שטח מסחרי,שטח למגורים מפרט טכני ועוד.
כדאי לנסות למרוח חומר כדוגמת "בונדרול" (שקוף) שתפקידו לייצב את התשתית ולאחר מכן ניתן פשוט לצבוע בצבע אקרילי
אכן הפתרון הוא במשאבת ניקוז שקולטת ומרחיקה את הביוב לגבה המתאים. עלות משאבה כ3000 ש"ח. אפשר לקבל הצעות מחיר ממס' יצרנים וספקים כגון: http://www.brazim.co.il/
יש מס מתקינים.הצעת מחיר והערכת עלות יכולים לתת רק המבצעים. מומלץ לבקש הצעת מחיר מכמה מהם. כנ"ל לגבי אחריות.
לא ניתן להיכנס לפרוט מדויק של כל אחת מהפעולות מאחר שלא מדובר כאן על פעולה סטנדרטית שיש לה מחיר ממוצע או המלצת מחיר לצרכן. יחד עם זאת ניתן להעריך שסך העבודה יעלה כ-2500-4000 ש"ח
לפני ביצוע ריצוף יש לוודא שהגג אטום ב 100%. מומלץ אפילו לבצע איטום נוסף במשחה על בסיס זפת בשתי שכבות ריצוף הכולל מילוי בשומשום יעלה כ300 ש"ח\מ"ר.
יש כאן יותר מדי נעלמים. אני מציע להזמין,שיפוצניק או קבלן למתן הצעת מחיר. נגר אם החלון מעץ. איש אלומיניום אם החלון מאלומיניום
קשה לענות על השאלה הזאת בלי להיות בשטח. לא פחות חשוב להוציא עיי מהנדס מפרט טכני לביצוע הכולל :סוג חומרים ,שלבי עבודה ואז לקבל מספר הצעות.
הגבהת בטון בעובי 15 ס"מ כ-250 ש"ח\מ"ר. חסרים מידות המעקה : עובי 10 ס"מ גבה 50 ס"מ כ240-280 ש"ח\מ"ר מדרגות בטון 15\28 ס"מ כ100 ש"ח מדרגה. הדבקת קרמיקהכ-200 ש"ח\מ"ר (ללא חומר)
עלות ממוצעת כ-400-600 ש"ח \מ"ר כולל תיקוני טיח צבע + 800 ש"ח פינוי טווח המחי למדרגות 17-22 אש"ח . אי אפשר להשוות ללא מפרט הכולל את סוג האבן \עץ ,צורת עיבוד וכו'.
העבודה לא סטנדרטית לכן לא ניתן לקבוע מחיר. אפשר להעריך לפי עלות ממוצעת להתקנת צינור ניקוז למזגן כ-20 ש"ח\מ"א ים
בניית מרפסת: מעקה ברזל כ-600-450 ש"ח\מ"ר חידוש איטום לפני ריצוף: 100-85 ש"ח\מ"ר ריצוף+מילוי (ללא חומר) : 150-200 ש"ח מדרגות+פתח יציאה: כ-25000 ש"ח חדר ללא נוזלים(מים ביוב) כ-2500-3000 ש"ח מ"ר פרגולה מקורה כ- 600-420 ש"ח\מ"ר המחירים לא כוללים תכנון והגשה לאישור.
שלום רב, טווח המחירים משתנה לפי אזורים בארץ בצפון ובדרום100-150 ש"ח\מ"ר במרכז 150-200 ש"ח\מ"ר
כ-90-110 ש"ח\מ"ר (עבודה בלבד)
בהעדר כתב כמויות ומפרט הערכת העלות תהיה גסה. עמודים ורצפה כ-1000-1200 ש"ח\מ"ר מעקה הבנוי מבלוק 20 כ-450-550 ש"ח\מ' (לא כולל טיח וצבע) סורגים לחלונות כ-450-600 ש"ח\מ' ריצוף קרמיקה ע"ג טיט כ-250-300 ש"ח\מ"ר
דלת+משקוף כ400 ש"ח צביעת דירה כ-6000-7000 ש"ח
הריסת הקורה כ 800-1200 ש"ח השכרת שרוול לפינוי כ1200-1400 ש"ח פינוי לאתר מוסדר (עגלת טרקטור) כ-360-460 ש"ח
חידוש האמבטיה(גודל ממוצע) כ-20-30 אש"ח לא כולל קרמיקה ואביזרים עבודת ריצוף בהדבקה כ-120-150 ש"ח\מ"ר תיקונים וצבע לדירת 3 חדרים כ-6500 ש"ח כולל חומרים
שלום רב, פרוק ריצוף ופינוי כ-140-160 ש"ח\מ"ר חידוש רובה כ-45-60 ש"ח\מ"ר. במרפסת יש חשיבות לרובה איכותית במיוחד רובה אוטמת ועמידה בתנאי חוץ. רוחב מינימום 3 מ"מ.
בהנחה שהחדר בקומה ראשונה בנוי ויש צורך ל"דלג" על קומה 2 העלות +השתתפות עם קומה 1 תהיה כ-3200-3800 ש"ח"\מ"ר
השבירות כולל פתח לדלת (כ10-11 מ"ר) כ-700 -900 ש"ח פינוי כ 500-700 ש"ח בניית קיר גבס כ220-370 ש"ח\ מ"ר
הריסת קיר(3ץ5 מ"ר) כולל פינוי כ 1000 ש"ח תיקוני טיח וצבע כ500-800 ש"ח תלוי בכמות התיקונים. פרוק קיר עץ כ 800-1200 ש"ח (15 מ"ר) טיח וצבע כ- 2200-2600 ש"ח העבודה לא מחושבת בנתונים סטנדרטיים והעלות הסופית תקבע לפי המצב בשטח .
לפי התאור אכן עדיף לפרק ולרצף מחדש. עלות הדבקה כ-180-220 ש"ח מ"ר עלות פרוק ופינוי 120-140 ש"ח\מ"ר ריצוף מחדש כ-220-240 ש"ח\מ"ר
העבודה אינה סטנדרטית לכן טווח המחירים שתקבל יהיה רחב. אפשר להשתמש בקרמיקה הקימת רק אם היא ללא דבק. טווח מחיר עבודה סביר לגבס כ-1-900-1200 ש"ח הדבקת קרמיקה כ-120-150 ש"ח\מ"ר
קיר גבס יעלה 1500-2000 לפני שפכטל וצבע קיר בלוק 10 יעלה 2000-2500 ש"ח לפני טיח וצבע דלת +משקוף כ-1800-2500 זמן עבודה בגבס 1-2 ימים זמן עבודה בבלוקים 2-3 ימים
אני מניח שהכוונה לשליכט צבעוני המבוצע במעטפת הבניין. בית ששיטחו 260 מ"ר ניתן להעריך ששטח המעטפת המיועדת לחיפוי בשליכט צבעוני כ-390-400 מ"ר. עלות למ"ר חומר +עבודה כ-110-130 ש"ח\מ"ר
האישור היחיד הנדרש של קונסטרוקטור להבטיח שאין החלשה של הקיר. עלות השבירה 600-800ש"ח מ"ר תלוי בעובי הבטון
בהנחה שאת צריכה "לפצות" רק את השכן מלמעלה אז עלות של כ 900-1000 ש"ח למ"ר צריכה להתחלק בין שנכם.
כ-60-80 אש"ח כולל פינוי לאתר פסולת מוסדר
עלות חומר+עבודה כ-650-850 ש"ח מ'
תאור ה"פרויקט" כפי שניתן כאן מאפשר הערכה תקציבית גסה בלבד. ברמת גימור ממוצעת ובהנחה שיבנו כ 4-5 חדרי מקלחת ושרותים. שלושה מטבחים,ושלש מערכות נפרדות של מיזוג,תקשורת וחשמל . יש להערך לתקציב של 750000-900000 ש"ח
בניית הקיר תעלה כ-400-450 ש"ח\מ|ר טיח+שליכט+ציפוי אקרילי ככ-120 150 ש"ח\מ"ר
כ-400-450 ש"ח\מ"א +1000-1300 ש"ח\נק'
לא מתקינים לוח גבס במעטפת החיצונית של הבניין.יש תחליפים כגון וילה בורד של אורבונד או אקווה פאנל
כ 150-200 ש"ח\מ"ר. להוסיף תמחור נוסף לתיקוני טיח ופינוי פסולת
שלום רב, הערכה גסה (בהעדר נתונים) 25000-30000 ש"ח עבודה +חומר עבודה בלבד- 15000-20000 ש"ח
שלום רב, הערכה גסה (בהעדר נתונים) 25000-30000 ש"ח עבודה +חומר עבודה בלבד- 15000-20000 ש"ח
מקובל לא להוריד שטח חלונות שגודלם קטן מ1*1 מ'
שלום רב, העלות מכילה שלושה מרכיבים: פרוק ופינוי 3000-2000 ש"ח מדרגות חדשות: כ-17-18 א"שח גלריה: כ500-600 ש"ח \מ"ר
עבודה בלבד כ800-1200 ש"ח
א. צביעת קירות ותיקונים כולל מטבח וסלון. בדירה קימת אין הבדל בצביעת קירות ותיקרה החישוב הכולל כ-1200-1500 ש"ח לחדר. ב. צביעת תיקרה ג. צביעת אמבטיה הורים כ-700-900 ש"ח ד. צביעת אמבטיה משפחתית. כ800-1200 ש"ח ה. צביעת 5 משקופים בלי דלתות-כ1000-1200 ש"ח במחיר הסופי יש חשיבות לשטח הצביעה והתיקונים הנדרשים לכן ההמלצה לבקש ממס צבעים הצעות מחיר לאחר שביקרו בדירה.
תלוי אם מדובר על פרוק כחלק מעבודה כוללת או כפעולה בודדת. כפעולה בודדת כולל פינוי כ1000-700 ש"ח. 30% פחות במקרה של עבודה משולבת
בהנחה שמדובר על שיש במטבח יש אפשרות ללטש ולמרוח נוזל הגנה שקוף להגנה מכתמים. סדקים ניתן למלא בדבק שיש.
1. להסתמך על קיר ממ"ד אחד חיצוני של הדירה בקומה תחתונה ולהשלים 3 קירות בממ"ד חיצוני. 2. להצמיד יחידת ממ"ד כחדר נוסף במיקום אחר. להלן שאלותי: 1. מה תהיה עלות של טיח טרמי + צביעה לבית בגודל הנ"ל? עובי הטיח התרמי נקבע לפי אזור אקלים .במרכז על קיר ממ"ד העובי 3-4 ס"מ עלות כולל ביצוע כ150-180 ש"ח מ"ר. צבע פני או חוץ? 2. מה עלות משוערת לתוספת ממ"ד של 12 מ"ר בקומה ה-2? במידה ואני רוצה להכשיר את הקומה התחתונה של הממ"ד כמחסן , מה המשמעות מבחינת העלויות?עלות משוערת לממ"ד כ70-90 אש"ח. סגירת קירות למחסן כולל ריצוף כ- 25-30 אש"ח תלוי ברמת הגימור. 3. ברצוני להרחיב את הסלון ב- 14 מ"ר על בסיס יסודות קיימים של השכן בקומה התחתונה ( ישנם כ- 40 מ"ר לא מנוצלים. את 26 המ"ר הנוספים ברצוני להפוך למרפסת שיוצאת מהסלון בריצוף דמוי פרקט ומעקות בטחון. תשלום השתתפות לשכן כ750-900 ש"ח \מ"ר. השאלה לא ברורה עד הסוף 4. שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט בגודל של 8 מ"ר. כ-15-18 אש"ח 5. שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט של 5 מ"ר (מקלחון + שירותים). כ13-16 אש"ח 5. ריצוף דק באיכות גבוהה למרפסת עליונה - 36 מ"ר. תלוי בסוג העץ. למשל איפאה יגיע ל550 ש"ח\מ"ר 6. פרקט איכותי בחדרים בסדר גודל של 60 מ"ר. פרקט סינטטי 100 ש"ח\מ"ר. פרקט עץ כ300 -500ש"ח\מ"ר 7. הכשרת גינה ( יישור קרקע + דק של 30 מ"ר ודשא סינטטי איכותי של 60 מ"ר). דק איפיאה 550 ש"ח\מ"ר דשא סינטטי 130-220 ש"ח\מ"ר 8. מציאת פתרונות בידוד לגג (החלפת רעפים במידת הצורך/צמר סלעים וכו...) במקרה של החלפת רעפים מומלץ לפני הנחת החדשים להניח יריעות מבודדות להחזרת קרינה. אם אפשר ליצור פתחי איוורור משמעותיים ולפזר מזרוני צמר סינטטים 25-30 ש"ח חומר +עבודה
המלצה חד משמעית להרוס את כל התוספות שניבנו ללא יסודות
1. מעוניין להוסיף ממ"ד לבית באותו המפלס כמה עלות? ממ"ד בגודל מינמלי 80000-90000 ש"ח. 2. האם ישנה אפשרות לצרף מרפסת שתתמך בממ"ד? אם כן סדר גודל עלות למרפסת של 10 מ"ר. לא ניתן להעריך עלות ללא תכנית מהנדס 3. חיפוי של אבן מחוץ לבית או לסירוגין אם יש המלצה על חיפוי שייתן מענה בידודי איכותי וטוב, עלות למ"ר? לקבלת בידוד תרמי טוב כולל בממ"ד מומלץ טיח תרמי תרמוקיר בעובי 3-4 ס"מ וגמור בטיח צבעוני. 4. איטום יריעות ביטומניות על הגג כרגע קיימות גם יריעות אבל בנות 10 שנים, עלות למ"ר. כ-80-90 ש"ח\מ"ר 5. ריצוף הבית כ 95 מ"ר,עלות למ"ר? בהדבקה כ-130-170 ש"ח מ"ר. פרוק ריצוף קיים ויישום בטיט כ-240-270 ש"ח\מ"ר כולל פרוק ופינוי 6. החלפת 2 דלתות פנים עמידות במים ודלת שירותים(עם פתח), עלות לדלת כולל עבודה? כל דלת כ 1100-1500 ש"ח כולל פרוק והתקנה. 7. האם ידוע בערך עלויות של אישורי בנייה וזמן הגשת הבקשות? עלות האישורים נמדדת בשטח הבנייה. הרשויות מזרזות מתן אישורי בניית ממ"ד ומקלות על התהליך.
שינוי מטבח, כ1200-1700 ש"ח\מ"ר שבירת קיר בין סלון למרפסת סגורה ועוד אחד בין חדר למרפסת סגורה, כ-150-200 ש"ח למ"ר כולל פינוי שינוי ארונות בחדר אמבטיה,כ3500-5000 ש"ח הגדלת חלון חיצוני, כ1800--2200 מ"ר כולל חלון חדש ותריס חשמלי רצפות חדשות בכל הדירה (או לחלופין פרקט). פרקט למינציה כ-70-90 ש"ח\מ"ר ריצוף בהדבקה 180-220 ש"ח\מ"ר עבודה בלבד . הצנרת והחשמל בדירה ישנים, ולכן אשמח לשמוע כמה יעלה באותה הזדמנות גם לחדש את הצנרת ואת החשמל. 15000-20000 ש"ח

בהחלט ניתן לבנות חדר מבודד בבידוד תרמי. חשוב להקפיד שכל קיר המעטפת והגג יבנו בהתאם לדרישות התקן הישראלי לבידוד תרמי 1045. ע"ג הקירות ניתן לבצע טיח תרמי בצד החיצוני או הפנימי ואת הגג לחפות בלוחות קלקר ועליהם בטקל (רק במקרה ואין קומה נוספת מעל) אפשרות נוספת לחפות את קירות המעטפת החיצוניים בצד הפנימי בלוחות קלקר עם מרווח לצמר מבודד. בידוד כזה ייתן מענה לקור החורף וחם הקיץ.

בכדי לא להיכנס להוצאות משמעותיות ההמלצה ליצור ניקוז ותיעול בסביבת המשטח כך שמי גשם לא יזרמו בקרבת המיגונית.
אם הקבלן רשום בארגון קבלני השיפוצים ניתן לפנות לעזרתם. במידה ולא כדאי להתייעץ עם עו"ד ולבחון האם יש מקום לתביעה יחד עם חוות דעת מקצועית לגבי איכות העבודה
לדוד חימום יש ווסת חום השומר שהטמפרטורה לא תעלה על 50-60 מעלות ושסתום ביטחון המשחרר לחץ במקרה הצורך,אם שניהם תקינים אין חשש להשאיר את הדוד בבית. ההצדקה היחידה להוציא דוד לגג ,במקרה של דוד שמש. העלות כולל התקנה 3500-5000 ש"ח.
צביעת חזיתות בניין בצבע אקרילי 45-70 ש"ח\מ"ר לא כולל פיגום ותיקונים
טיח פנים חומר+עבודה כ-60-70 ש"ח\מ"ר עלות החומר 15-25 ש"ח\מ"ר לפי סוג החומרים.
חדר ביטחון אינו עומד בתקן ממ"ד. יכול להיות שלצורך קבלת היתר בנייה תחויב בבנית בממ"ד. במידה ולא השיקול הוא כספי. כ-60000-80000 ש"ח. לשיפוץ החלק הישן יש להיערך לתקציב של 380000 ש"ח
המונח הוא טיח תרמי מבודד. מחיר שק טיח תרמי כדוגמת תרמוקיר עולה כ70 שח ללא הובלה.משק ניתן לבצע כ2-2.5 מר בעובי 3 סמ.. לכך יש להוסיף עבודה ושאר שכבות הטיח. באזור מעלות השימוש בבידוד תרמי חשוב ביותר.
א. אני מציע שמהנדס איטום יתכנן את פרט האיטום למצב החדש. ב. במקרה הזה כנראה שההמלצה תהיה על שימוש בחומר על סיס ביטומן ולא אקרילי כגון פוליגג.
מקובל 5-7% מעלות הפרויקט
שינוי כזה מחייב היתר. בהנחה שמידות החלון החדש ישתנו מדובר על עבודה בבית שנמשכת יומיים: הזמנת חלון חדש פרוק חלון ישן הגבהת מעקה הרכבת חלון חדש תיקוני טיח צבע פרוק 250 ש"ח חלון חדש 900-1200 ש"ח\מ"ר תיקוני טיח צבע 200 ש"ח
תקן 412 (עומסים אופייניים שימושיים) קובע עומס שימושי לתקרה בבית מגורים: 150 ק"ג / מ"ר.
כמה עולה להתקין קרמיקה ל 18 מטר רץ . בהדבקה כ-150-180 ש"ח\מ"ר בטיט כ280-300 ש"ח\מ"ר שאלה 2 אני רוצה לדעת כמה חומר צריך של דבק קרמיקה , טיט , מלט עבור 18 מטר רץ להדבקת הקרמיקה גם מבחינת כמה שקים של דבק , טיט , מלט היום קונים חומר מוכן להדבקה או טיט. משק דבק ניתן להדביק כ-4-6 מ"ר עולה כ-80-90 ש"ח \שק שק טיט מוכן מתאים ל2-4 מ"ר עולה כ30-40 ש"ח\שק וגם מבחינת עלות בשוק של דבק , טיט , מלט שאלה 3 כמה עולה לעשות 2 נקודות חשמל בבית -600-700 ש"ח
הכוונה לשני צדדים. בניגוד לחיפוי קיר בגבס שזה צד אחד.
אני מפנה אותך לאתר http://www.dvora-p.co.il/ בו תוכל לקבל את המידע שאתה זקוק לו
ללא חישוב מדויק נראה שעדיף ארון מוכן אפילו עם צריך להזמין הובלה והתקנה. וגם יותר נחוץ
הקטנת הוצאה אפשרית בוויתור על החלפה כוללת של חיפוי \ריצוף שיפגעו במהלך הפרוק.. אפשר להנחות את השרברב שיבצע מעקפים במידת האפשר בצנרת חדשה וביטול הצנרת הישנה ללא פרוק. הערכה 5000-8000 ש"ח
פתיחת פתח והכנה לדלת כולל תיקוני טיח פנים כ-900-1200 ש"ח
לשיקולך האם לוותר על חדר ביטחון פתח בקיר ביטחון יעלה כ 1700-2500 ש"ח סגירת פתח כולל טיח וצבע בשני הצדדים כ-1500-200 ש"ח
ארון חדש במידות אלו יעלה כ-12-10 אש"ח לשאלת מידת הפיצוי צריך לקחת בחשבון את גילו ומצבו בפועל. אין מנוס ממשא ומתן בין הצדדים.
1)הריסת קיר בלוקים בסלון - גודל הקיר 225 רוחב על 350 גובה -כולל פינוי כ-1500-1300 ₪ העתקת צינור ניקוז מזגן מיני מרכזי מתוך הקיר ההרוס והתקנתו בתוך קיר בלוקים קיים שצמוד -כ500 ש"ח 2)בניית קיר גבס, בידוד צמר סלעים, אורך הקיר 19 מ'' על 2.5 מ'' גובה, כולל שלושה פתחים לדלת סטנדרטית-כ9-10 אש"ח כולל שפכטל ללא צבע
הדבקה שאינה מלאה על שטח האריח עלולה לגרום לסוג של רעש . יחד עם זאת אמור להיות בידוד אקוסטי בין הקומות שאמור למנוע מעבר רעשים. בבנייה ישנה מלא את התפקיד הזה חול ים שפוזר לפני הריצוף. בבנייה חדשה אמורים להשתמש באחד מהשיטות כגון יריעה\מזרן אקוסטי או חומר מליטה אקוסטי.
אנו לא נותנים הצעות מחיר ולא המלצות על קבלנים. מחירי הדבקה לבריקים 220-330 ש"ח\מ"ר. כאשר המדידה למ"א המחיר יהיה כ-150-200 ש"ח
השימוש בלוחות גבס מתאים רק לחלוקה פנימית.זה די פשוט. לאחר תכנון להזמין קבלן לעבודות גבס. לתכנן מראש נק' חשמל, תקשורת, tv ומיזוג אויר
1. שבירת קירות בטון\בלוקים בגודל כולל של - 5X3 מטר- הריסת קיר בלוק כולל פינוי כ-160-180 ש"ח\מ"ר 2. הפיכת חלון בגודל 1.20X1 מטר לדלת כניסה כולל הדלת וכל הכרוך בכך- שבירה, התקנת משקוף ודלת, תיקונים וצבע כ-2500-4000 ש"ח תלוי בסוג ציפוי החוץ הנדרש לתיקון 3. פתיחת חלון בגודל 1X1 מטר כולל הכל-יצירת פתח לחלון כולל תיקוני פנים חוץ והכנה לחלון חדש כ-1000-1500 ש"ח 4. התנקת נקודת מים וביוב לכיור + כיור 600-1000 ש"ח+ שיש לכיור?
גבס כולל שפכטל וצבע-כ-1000-1200 ש"ח 30 מ' צבע אקרילי 900-1200 ש"ח התקנת מדפים -כ-500-1000 ש"ח
מחיר המדרגה כ-200-300 ש"ח עבודה כ300-500 ש"ח\מדרגה תלוי בכמות והמציאות בשטח.
שיש חברון נחשב לפחות יקר בהשוואה לשיש תעשייתי. עלות החלפה כולל עבודה 1200-1800 ש"ח. לגבי האופציה,, קיזוז משכר דירה?
לפנות לספקים\יצרנים של צינורות פלסטיק להובלת מים,קולחין ,גז כדוגמת גולן מוצרי פלסטיק או מצר פלסט לבקש חתיכה שארית צינור.מפעלי נייר שליבת גלילי הנייר עשויות קרטון חלול וכ"ו
שק טיח תרמי של תרמוקיר (מומלץ) עולה כ - 76 ש"ח כולל. נפח 75 ליר. כלומר טיח בעובי 1 ס"מ יכסה 7.5 מ"ר בעובי 2 ס"מ 3.6 מ"ר. עבודת טיח כ-90-110 ש"ח\מ"ר בכמות הקטנה מ50 מ"ר
סגירת מרפסת בנייה כ-700-900 ש"ח כולל טיח פנים חוץ וקורות. הנחת קלקר 3 ס"מ לבידוד 35 ש"ח\מ"ר כנ"ל 5 ס"מ 50 ש"ח\מ"ר בטקל עד 100 מ"ר 6000 ש"ח. כל מ' נוסף 60 ש"ח חלון אלומנים קומפלט כולל תריס חשמלי כ-1400-2000 ש"ח\מ"ר תלוי בפרופיל.
שבירת קירות (בטון) מחייבת אישור קונסטרוקטור. בהנחה שהשיפוץ כולל חידוש ריצוף דלתות חלונות שינוי נק' חשמל תקשורת ומיזוג אויר. החלפת צנרת ,יש להערך לתקציב של 3200-3800 ש"ח\מ"ר
הערכת עלות +- 15% 120 אש"ח
יש אין סוף אפשרויות ותיקצר היריעה לפרט אותן, מימושן תלויה ביכולת להעמיד תקציב מס' הערות: יש מקרים שעדיף להרוס ולבנות חדש- לדוגמה בית 100 מ"ר יעלה כ-450-500 אש"ח כולל מ"מד. הגדלת שטח הבית הקיים תחייב בניית ממ"ד בנייה קלה פשוטה בפאנלים מבודדים תעלה פחות ב20%-30%. אין בעיית עמידות. הגשה לקבלת אישורי בנייה מחייבת תכנון הנדסי ואדריכלי ותעלה כ- 5000-8000 ש"ח. את בעיית הסדקים אפשר לפתור עיי הרכבת לוחות גבס. חיסרון :מקטין את שטח החדר ב3-4 ס"מ
מילוי שומשום כולל עבודה יעלה כ 70-90 ש"ח\מ"ר
הערכת עלות לא כולל תיקני טיח צבע כ-800-1000 ש"ח
עלות ההגבהה כ 30-38 אש"ח .שימוש חוזר ברעפים. עלות מידת ההגבהה שולית.
עלות ממוצעת לאלטרנטיבות שבאות בחשבון 250-350 ש"ח\מ"ר. הכי קל לניקיון ותחזוקה משטח בטון מוחלק גוון טבעי או צבעוני.
לנסות לאתר מבצעים מיוחדים 890-1100 ש"ח\מ'
סימני נפיחות,תיקוני צבע טריים. לבדוק בתוך ארונות ריח עובש. ברצפה תפרחת לבנה בפוגות. סגירת כל הברזים בדירה ולבדוק האם יש שינוי במונה וגלגל המונה מסתובב או עומד.
בהנחה שאין בעיית ניקוז בגלל הפרשי גובה. עלות מקלחת ברמת גימור סטנדרטית כ-25-30 אש"ח
את כל המפורט כאן ניתן לקבל גם בקיר גבס. יתרונות : עבודה נקייה ,קלה, מהירה. יש התקן לשאת משקל של 30-40 ק"ג. ניתן להשיג בידוד אקוסטי לא פחות מבנייה בבלוק. חסרונות: דורש תכנון מדויק לגבי מיקום האלמנטים. במקרה של שינוי נזקק לבעל מקצוע בתחום הגבס. עלות כ-400-600 ש"ח\מ"ר תלוי בדרישות התכנון כולל שפכטל וצבע.
כ-800-900 ש"ח\מ"א
קיר גבס בהחלט טוב. סגירה עד התקרה חשובה לרמת הבידוד האקוסטי . עלות כ-250-350 ש"ח\מ"ר כולל בידוד שפכטל וצבע.(תלוי בכמות)
תוספת :משטח בטון,קירות וגג מפנלים מבודים תעלה כ-1000-1200 ש"ח\מ"ר שאר עב' הגמר כולל חיבור לבית הקיים 2000 -3000 ש"ח\מ"ר
י"ח מגורים של 49 מ"ר תעלה כ-230-250 אש"ח. הערכת עלות לגלריה כולל מדרגות :כ-700-1000 ש"ח\מ"ר
במחירונים סטנדרטים אין מענה לשאלתך טווח המחירים בהצעות מחיר שניתנו עיי קבלנים 40-120 ש"ח\מ"ר אין מנוס מלפנות לעוסקים בתחום המוגדר כ-"חדרים נקיים" אחד מני רבים: e.o.z@012.net.il
150-170 ש"ח \מ"ר לניר לט וטמבור יש צבע\ציפוי חוץ מתאים לכך. החומר צריך להיות גמיש ועמיד בקרינה u.v
עלות גג פאנל מבודד קל אלומיניום 600-1000 ש"ח\מ"ר
פרוק100-120 ש"ח\מ"ר הנחת הרעפים כ-120-150 ש"ח\מ"ר עלות רעפים 15-17 ש"ח\י"ח ארגז רוח כ-200-150 ש"ח\מ"א בידוד תרמי 80-100 ש"ח\מ"ר
תוספת שירותים ומקלחת כ-20-30 אש"ח אם קיימת בעיית חיבור לקו ביוב בגלל הפרשי גבה העלות תהייה גבוהה יותר
יש לקבל היתר מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. ללא נתונים נוספים אי אפשר להעריך עלות הגדלת מרפסת ושינוי מיקום מדרגות סגירה של דלת כניסה כולל תיקונים כ-1000-1200 ש"ח פתיחה כולל התקנת דלת כ-1400-1600 ש"ח
סגירה בגבס ירוק כולל שפכטל וצבע כ -350-300 ש"ח\מ"ר (ממליץ לשקול שימוש בלוחות אקווה פאנל או שווה ערך בדופן החיצוני.) חלון אלומיניום כ800-1000 ש"ח\מ"ר. נק' חשמל כ-200-250 שח\י"ח
חלק מהפעולות לא ניתן לשייך למחירון כל שהוא לכן תינתן כאן הערכת עלות בלבד. חלק מהפעולות חסר מידע!? פירוק מתלה כניסה150 ש"ח, נקודת מאור בכניסה250-350 ש"ח, החלפת לוח חשמל עם דלת1500-2000 ש"ח, הכנסת לוח תקשורת לתוך הקיר?!,פירוק מדפים בנישה משולשת?!,נקודת חשמל בנישה משולשים,?!פירוק קירונים בקיר TV!?,הכנסת כבל TV לתוך קיר מ"א ?,חיתוך קיר גובל מטבח לגובה 1.80, 100-130 ש"ח\מ"ר החלפת הדלתות והמגירות במטבח?!,נקודת מאור בתקרת מטבח250-210 ש"ח,הזזת נקודת חשמל במטבח,200 ש"ח פירוק קירונים בחדר שינה100-130 ש"ח\מ"ר,פירוק מדפים מעל מיטה?!,הזזת מנורה למרכז חדר200-210 ש"ח,פירוק ופינוי מזגן300-500 ש"ח,פירוק ופינוי אסלה וניאגרה300-500 ש"ח,הרכבת אסלה וניאגרה דגם מונו בלוק לבן 370-400 ללא קניה,פינוי כל הדירה מחפצים700-1500 ש"ח,הרכבת מזגן עד 1.5 כ"ס1000-1200 ש"ח,ניקוי יסודי כל הדירה והורדת כתמים כולל ניקוי מקרר,?!תיקוני שפכטל והכנה לצבע בכל הדירה וצביעת הדירה,4000-6000 ש"ח ניקוי והורדת כתמים בדלת פלדלת כניסה!?,בדיקה ותקינות חלונות אלומיניום שימון וגירוז,?!סידור צינור מים במטבח?!, בדיקת תקינות מערכת החשמל 1000-900 ש"ח
פרגולה מעץ מקורה תעלה כ-550 700 ש"ח\מ"ר תלוי במידות חתך העץ. אפשרות נוספת גגון מפלדה ללא עמודים כ-400-600 ש"ח\מ"ר שבירת פתח לדלת+דלת +תיקוני טיח וצבע כ3000-4500 ש"ח תלוי בסוג הדלת ---------------- תיאורטית ניתן להלביש על האסבסט הקיים קירוי "פלרם" בעל חתך.-גליות זהה . לא מומלץ כי לא "מתעסקים" באסבסט הקיים. לא קודחים,לא חותכים.
יציקת בטון בעובי 30 ס"מ+ החלקה כ-400-500 ש"ח\מ"ר תיקון וצבע לתקרה כ-150-200 ש"ח \מ"ר צביעה כ-50 70 ש"ח למ"ר תלוי בסוג החומר וההכנה.
כ-80-130 ש"ח\מ"ר תלוי בכמות,,, קילוף השטיח נעשה במשיכה ידנית. העלות הסופית נגזרת מסוג החיפוי הבא והכנת השטח. פולש,ליטוש,שימוש בחומרים יחודים וכו"
הרחבה בזו תהיה בסדר גודל של 180-220 אש"ח תלוי ברמת הגימור . עלות היסודות העמודים והגג כ-1300-1700 ש"ח מ"ר מתחלקת במ"ס המשתמשים.. להשתתפות בשטח הגן צריך לערב שמאי
משטח בטון לבנייה קלה יעלה כ230--270 ש"ח\מ"ר ממ"ד יעלה כ70-80 א"שח
שלום רב, תלוי מאיזה פרופיל אלומיניום עשויה הדלת. סדר גודל של 600-1000 ש"ח\מ"ר (ללא דלת רשת ותריס)
לחוק הפרגולות והמרפסות יש תנאים לפטור מההיתר. במקרה שלך נראה שאין חריגה מתנאים אלו, ליתר ביטחון אני ממליץ לעבור על הרשימה ולוודא שאכן כך הדבר.
פרוק מטבח כולל פינוי כ-800-1000 ש"ח\מ הרכבת מטבח חדש כ10%-12% מעלות המטבח.+250-350 ש"ח הובלה יציקת משטח למרפסת כ-200-250 ש"ח\מ"ר
יש סוגים שונים של טיח צבעוני בטקסטורות שונות ויצרנים שונים הפרוט שלהלן מתייחס לממוצע האפשרויות. דלי שליכט צבעוני מתאים ל8-10 מ"ר מחיר 140-150 ש"ח+מע"מ 30-38 דליים 18 ליטר דלי יסוד מתאים ל35-40 מ"ר מחיר 160-170 ש"ח+מע"מ 6-8 דליים 18 ליטר
זה נשמע מוזר אבל האמת ששיפוץ עמוק לבית ישן עולה כמעט כמו בנייה חדשה לכן יש מקום לשקול זאת. (הריסה ופינוי יעלו כ50-70 א"שח) סך היתרונות עולה על החסרונות. כ-4500-5000 ש"ח\מ"ר
הריסת קירות פינוי ותיקונים כ150 -180 ש"ח\מ"ר להערכתי צריך לקחת בחשבון ריצוף חדש על כל השטח(אפשר לשקול בהדבקה כ-180-220 ש"ח\מ"ר ללא קרמיקה) שינוי האסלה לאסלה תלויה כ2500 ש"ח. חיפוי קירות בקרמיקה בחלק של המקלחת שרותים כ-200 ש"ח\מ"ר ללא קרמיקה. נק כיור ומקלחת כ1200 1500 ש"ח לנק
ד)גבס כ-300 ש"ח\מ"רלהל"ן הערכת מסגרת גסה בלבד . לקבלת הצעת מחיר הקבלן יבקר בשטח ויקבל לידו מפרט טכני וכתב כמויות מדויק!!! בנית בלוק פומיס 20+יציקת גג וריצפה כ-1400-1600 ש"ח\מ"ר נק חשמל 250-300 ש"ח\נק אינסטלציה 1200-1400 ש"ח\נק שקע כח כ350-400 ש"ח\נק 4) טיח חוץ כולל טיח צבעוני 300-400 ש"ח\מ"ר.טיח פנים 100 ש"ח\מ"ר 5) 450-500 ש"ח\מ"ר. אם הסך השטח קטן מ150 מ המחיר יהיה גבוה יותר 6)גרם מדרגות לקומה אחת כ-22000-26000 ש"ח 7) דלת קליל 700 כ750 ש"ח\מ"ר חלון כ-1000-1300 ש"ח\מ"ר מנוע כ-800-1100 ש"ח תריס כ500-550 ש"חמ"ר 8)מחירי קרמיקה 90-300 ש"ח\מ"ר עבודה כ150-250 ש"ח\מ"ר (הדבקה או טיט) פרקט למינציה חומר+עבודה 80-180 ש"ח\מ"ר 9) מומלץ פשוט לצאת לאולמות התצוגה ולבחור לפי הטעם והמחיר. או לגלוש באתרי הספקים 10 דלתות+התקנה כ-1500 ש"ח לדלת 11)כ 2000 ש"ח לחדר קרקע א) החלפת קרמיקה כולל פרוק פינוי וריצוף מחדש כ-300-350 ש"ח \מ"ר לא כולל קרמיקה ב)הזזת דלת 1000-1500 ש"ח ג) הזזת מזגן כ10001200 ש"ח\יח ה)כנ"ל ו) כ-60-80 ש"ח מ"ר ז)??? ח)300-400 ש"ח\מ"א 13יציקת שבילים כ-300- 350 ש"ח\מ"ר 14) 250 3500 ש"ח\מ"ר א) 500-600 ש"ח\מ"ר ב)פרט מורכב כי לא מדבקים קרמיקה על יריעות ביטומניות. 15) 500-600 ש"ח\מ"ר 16) דוד וקולטים חדשים כ2500-3500 ש"ח.
יש פער משמעותי במחיר בין הנמכת גובה השוחה והזזת השוחה. גובה מכסה השוחה נקבע לפי המבנה הטופוגרפי. אם השוחה עצמה מפלסטיק אין בררה ,צריך להזיז או להעמיק. שוחת בטון ניתן ל"לגלח" מהגובה. עלות הזזה כ-2500-3000 ש"ח(בקרבה לשוחה הקיימת)
לפי תקן תכנון ובנייה 6716 רוחב דלת מינימלי בחדר שרות בדירת מגוררים 0.6 מ' פרוק החלפה ותיקונים כ2000-2500 ש"ח
שלום רב, מדובר על מחיר הצינור שהוא ידוע ועבודה שתימחורה משתנה בהתאם למצב בשטח. טווח המחירים למ"א הוא: 500-900 ש"ח
פלטה סנדוויץ כמו כל פלטות אחרות נמכרת במידה אחידה של 2.44*1.22. פלטה בעובי 10 מ"מ תעלה כ-110 ש"ח. חיתוך יעלה כ-10-30 ש"ח.
לפעולות הנדרשות כאן אין תמחיר סטנדרטי ולכן מחיר של 4000 ש"ח סביר בהחלט בתנאי שהביצוע יעמוד במבחן התוצאה כולל ובעיקר תיקון הסדק.
תחשיב עלות ניתן רק לאחר בדיקת מהנדס וקביעת מפרט לחיזוק.
שים לב: מחירי מחירון לפעולות ומוצרים זה דבר אחד,ומחיר בפועל בד"כ גדול יותר בהתאם להיקף העבודה והתנאים בשטח. יציקה כ-220-300 ש"ח\מ"ר ריצוף (ללא קרמיקה) כ200-280 ש"ח\מ"ר איסכורית מבודדת חומר+התקנה כ-400-500 ש"ח\מ"ר(שטח לוחות האיסכורית) תוספת שרותים וניקוז ניקוז ומים 1500-2000 ש"ח . ניקוז למכונת כביסה 800-1200 ש"ח.
1. פתיחת פתח לדלת בקיר מבלוק 10 כולל סידור הריצוף והתקנת דלת כ-2000-1500 ש"ח לא כולל עלות הדלת 2. פירוק של תקרת גבס מחדר בודד 800-1000 ש"ח 3. פיצול והזזה של נקודת תאורה בתקרה לשתי נקודות שונות 450-550 ש"ח 4. סגירת בגבס של נישה מעל ארונות מטבח, בערך מטר גובה על 3 מ'' רוחב 800-1000 ש"ח כולל שפכטל וצבע 5. התקנה של 10 גופי תאורה ו- 4 מאווררי תקרה-2500-3000 ש"ח 6. עלות להכפלת נקודת חשמל 200 ש"ח 7. עלות התקנת סורגים קבועים עם בטן 450-700 ש"ח\מ"ר
רצוי שהחדר המוגן יהיה בקומה התחתונה. להגיע לממ"ד תקני ניתן רק עיי בניית תוספת ממ"ד. עלות משוערת 80-90 אש"ח. אפשר "לשפר" מיגון במצב קיים ,החליטה בשיקולי עלות,תועלת
1. סגירת מרפסת שירות: כ-800-1000 ש"ח\מ"ר כולל טיח וגמר. החלפת הגג לאטום (אפשרי בניה קלה) 500-700 ש"ח\מ"ר והחלפת התריסים (לאורך כל המרפסת בחצי העליון) לויטרינה. 400-600 ש"ח\מ"ר 2. שבירת קיר. 120 -150 ש"ח\מ"ר כולל פינוי 3. איטום של 2 דלתות (אחת מהן היא הכניסה לבית). 800-1000 ש"ח\מ"ר כולל טיח וצבע\גמר 4. פתיחת 2 דלתות (אחת ככניסה לבית והשנייה מחדר לחדר) 130-100 ש"ח\מ"ר כולל פינוי. לא כולל הדלתות 5. הוספת קיר גבס (אורכו כמטר) בתוך הבית. 300-350 ש"ח\מ"ר כולל שפכטל וצבע השאלות לא מפרטות מספיק. יתכנו שינויים כלפי מעלה בהתאם למשתנים בשטח.
בניה קלה בפאנלים מבודדים .חיפוי פנימי בלוחות גבס. 70-85 אש"ח -כולל חשמל,ריצוף פתחים, צבע. מקלחת ושרותים-20-30 אש"ח-כולל חיפו י,ריצוף,אביזרים.
עלות מרפסת שמש כ-7000-9000 ש"ח\מ"ר תלוי בשטח. באופן גס ביותר עלות תוספת י"ח הורים (בנייה מחוץ לחלל הדירה) חדר שינה ,מקלחת ושרותם כ5-6-אש"ח\מ"ר
קילוף פוליגג כ-40-60 ש"ח\מ"ר (אפשר במכונת שטיפה בלחץ עם מים חמים) איטום ביריעות ביטומניות כ-110-120 ש"\מ"ר (יש לפרק את מתקני הדודים ולהתקין מחדש לאחר האיטום) מעקה ברזל כ-500-700 ש"ח\מ"ר
כרוך בעבודה של בעל מקצוע. בהחלט אפשרי.
אין מניעה לכך .זאת סוגיית עיצוב בלבד
בהנחה שמדובר על י"ח מגורים עצמאית כנראה שיהיה צורך בממ"ד. אפשר לנסות ולקבל הקלה על סמך "זיכה" וגישה לממ"ד הקיים. ישנם סוגים שונים לבנייה קלה. בנייה עם פנלים מבודדים שהיא הפשוטה ביותר ובנייה בקונס' פלדה ומחופה בצד הפנימי בלוחות גבס ובחיצוני בלוחות עמידות בתנאי חוץ. לנושא הממ"ד זה לא משנה
הבנייה בגבס תעלה כ120-130 ש"ח\מ"ר תקרת גבס כ-170-200 ש"ח\מ"ר
תכנון אדריכל כולל הגשה לקבלת היתר כ 7500-10000 ש"ח
עלות פיגום כ-30 -25 ש"ח\מ"ר החלקת שפריץ עי מילוי חומר כ-140-170 ש"ח\מ"ר שליכט צבעוני כ-85-100 ש"ח\מ"ר חידוש שפריץ ישן וצביעה 160-170 ש"ח\מ"ר ניקוי גרנוליט בשטיפה בלחץ -20 -30 ש"ח\מ"ר שים לב :לכל סוג של חידוש ושינוי מעטפת הבניין יש עבודות הכנה שיש לתמחר אותן.
מדובר כאן על שיפוץ עמוק ויסודי. מבלי לפרט עלות של כל פעולה מומלץ להיערך לתקציב שלא יהיה קטן מ - 500000 ש"ח בתקציב כזה יש מרווח החלטה לגבי רמת הגימור.
התחשיב לשלד בלבד כ-1500 -1700 ש"ח\מ"ר
אם אתה מתכנן שינוי גדול במבנה הקיים,במערכות מים ביוב חשמל ,מיזוג תקשורת חלונות ,דלתות,בהחלט יש מקום לשקול הריסה. עלות הריסה ופינוי כ-90-80 אש"ח. אסבסט מתוך זה כ 8-10-אש"ח
חשוב לבצע בדיקת היתכנות קונסטרוקטיבית (בהנחה שיש אופציה לקבלת היתר לתוספת בנייה) מומלץ להיערך לתקציב של 600 אש"ח כולל שיפוץ והתאמה בחלק הישן