הפחתת/העלאת ערך, ב % מערך הדו-גלגלי, אופנוע ים, טרקטורון וטרקטור, בגין מס' בעלויות, בבעלות פרטית ובבעלות פרטית לשעבר.

הטבלה שלהלן מושתת על הנתונים הבאים:

  1. הפחתת / העלאת הערך על סמך חקר שווקים.
  2. תוספת הערך המקסימאלית המומלצת בגין מספר בעלויות נמוך: (10%+)
  3. הפחתת הערל בגין מספר בעלויות, מעבר לרשום בטבלה הינה בהתאם למצב הכלי.
מועד עלייה
לכביש
הפחתת או העלאת ערך הכלי בהתאם למספר הבעלים ("ידיים"), עבור בעלות פרטית ובעלות פרטית לשעבר
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1/22 0% 2%- 4%- 6%- 8%- - - - - -
1/21 0% 2%- 4%- 6%- 8%- - - - - -
1/20 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- - - -
1/19 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- - - -
1/18 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- - -
1/17 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- - -
1/16 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- -
*2015 3%+ 1%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%- -
2014 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%-
2013 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%- 10%-
2012 5%+ 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%-
2011 5%+ 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%- 8%-
2010 6%+ 5%+ 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%-
2009 6%+ 5%+ 4%+ 3%+ 2%+ 1%+ 0% 2%- 4%- 6%-

 

*בעקבות חקר שוק, דו-גלגלי,אופנועי ים, וטרקטורונים משנתונים 2015 ומטה, חודש עליה לכביש אינו משפיע על המחיר. לכן, הרשום במחירון משקף את מחירן הממוצע.