הפחתת/העלאת ערך, ב % מערך הדו-גלגלי, אופנוע ים, טרקטורון וטרקטור, בגין מס' בעלויות, בבעלות פרטית ובבעלות פרטית לשעבר.
הטבלה שלהלן מושתת על הנתונים הבאים:
- הפחתת / העלאת הערך על סמך חקר שווקים.
- תוספת הערך המקסימאלית המומלצת בגין מספר בעלויות נמוך: (10%+)
- הפחתת הערל בגין מספר בעלויות, מעבר לרשום בטבלה הינה בהתאם למצב הכלי.
מועד עלייה לכביש |
הפחתת או העלאת ערך הכלי בהתאם למספר הבעלים ("ידיים"), עבור בעלות פרטית ובעלות פרטית לשעבר |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1/22 |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/21 |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/20 |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
- |
- |
1/19 |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
- |
- |
1/18 |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
- |
1/17 |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
- |
1/16 |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
*2015 |
3%+ |
1%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
- |
2014 |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
2013 |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
10%- |
2012 |
5%+ |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
2011 |
5%+ |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
8%- |
2010 |
6%+ |
5%+ |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
2009 |
6%+ |
5%+ |
4%+ |
3%+ |
2%+ |
1%+ |
0% |
2%- |
4%- |
6%- |
*בעקבות חקר שוק, דו-גלגלי,אופנועי ים, וטרקטורונים משנתונים 2015 ומטה, חודש עליה לכביש אינו משפיע על המחיר. לכן, הרשום במחירון משקף את מחירן הממוצע.