בראשי פרקים: סובארו הוא מותג הרכב הצומח ביותר, אודי- מותג היוקרה הנמכר ויותר ובהתאם לכל הציפיות- קיה היא מותג הרכב הנמכר ביותר בישראל לשנת 2015.
שנת 2015 חלפה ולה דיי במהירות. למרות זאת, שנת 2015 הצליחה לרשום שיא חדש בענף הרכב הישראלי: 254,748 רכבים חדשין נמסרו בשנת 2015, לפי דוח איגוד יבואני הרכב שהתפרסם ביום שני האחרון. מדובר בעלייה של 6.2% לעומת 2014, כאשר זו הפעם הראשונה בה שוק הרכב החדש בישראל חוצה את רף הרבע מיליון מסירות.
בהתאם לכל הציפיות שלנו מהיצרנית הקוריאנית קיה, היא זו שמסרה את מספר הרכבים הגבוה ביותר בשנת 2015 עם 33,703 רכבים, שבזכות כך היא רושמת לעצמה שיא נוסף של המספר המסירות השנתי (למותג) הגבוהה ביותר שהיה אי פעם בישראל. קיה סוגרת את 2015 עם שני דגמים, מתוך שלוש, הנמכרים ביותר בארץ: קיה פיקנטו שרושמת מספר מסירות של 12,669 יחידות והופכת עצמה למכונית הנמכרת ביותר בשנת 2015. קיה ספורטאז', שנמצאת במקום השלישי אחרי טויוטה קורולה, עם 10,932 מסירות.
יונדאי מסיימת את שנת 2015 במקום השני עם 31,250 מסירות וטויטה במקום השלישי עם 29,280 מסירות של רכבים חדשים. מאזדה לא מצליחה להיכנס לשלישייה הפותח ונשארת במקום הרביעי עם 17,057 מסירות. יכול להיות שבשנה הנוכחית היא תצליח להתקדם, שכן השנה יושק הדגם החדש של ה- CX-3. את החמישייה הראשונה סוגרת מיצובישי עם מספר מסירות של 16,121 רכבים חדשים, עלייה של 22.7% לעומת 2014.
על פי הנתונים, יוצא כי סובארו היא מותג הרכב הצומח ביותר של שנת 2015 עם עלייה של 76% לעומת 2014. אחריה עומדת פיג'ו עם עלייה של 42% ואודי שרושמת עליה של 30%, מרצדס- עלייה של 29% וקיה רושמת עלייה שלה 27.8%. לעומת זאת, המותגים שברולט, הונדה וסוזוקי מביאים ירידה של 42%, 36% ו- 11% לעומת שנת 2014.
לרשותכם: מחירון רכב חינם אונליין מאת לוי יצחק.