במוו אלפינה

היצרנית הגרמנית מהצללים, שמבסס את ייצורה על רכבי ב.מ.וו, מציגה מפלצת מוטורית חדשה שמספקת 600 כוחות סוס ו 80 קג"מ.

אלפינה B5- מתנגחת ב M5 של ב.מ.וו

אז ככה, אלפינה היא יצרנית רכב גרמנית שעובדת בשיתוף פעולה הדוק עם היצרנית האחות ב.מ.וו. כמו כן, אלפינה מבססת את דגמיה השונים על היצע הדגמים של ב.מ.וו, אך בניגוד לסדנאות שיפורים כאלו ואחרות, כמו AMG של מרצדס, אלפינה היא יצרנית עצמאית פרופר, למרות שכל דגמיה מבוססים באופן מלא על דגמי ב.מ.וו הקיימים בשוק.

לאחרונה חשפה אלפינה דגם חדש שייצרה הנקרא אלפינה B5 בי- טורבו. אלפינה ייצרה את הדגם בשתי צורות מרכב, טורינג (סטיישן) וסדאן, כאשר שני הדגמים החדשים מבוססים על ב.מ.וו M5- דגם הביצועים של ב.מ.וו סדרה 5 המוכרת. למרות הדמיון בין האלפינה לבין הב.מ.וו, הדגם של אלפינה עבר סדרת שיפורים מורחבת.

באלפינה הוטמן מנוע V8 טווין- טורבו בנפח 4.4 ליטר שמסוגל לספק 600 כוחות סוס ו- 80 קג"מ, בזכות מערכות פליטה ויניקה חדשות ועדכון קטן של תכנת הניהול של הרכב. הדגם החדש של אלפינה, בעת דריכת דוושת הדלק עד הסוף, מסוגל לזנק ממצב עמידה לכדי מהירות של 100 קמ"ש תוך פחות מ- 4.2 שניות ולהגיע למהירות מקסימלית של 328 קמ"ש. הדגם החדש של אלפינה, בשני המרכבים, מביא איתו צריכת דלק לא רעה, יחסית למנוע גדול ועוצמתי, של 9.5 ליטר לכל 100 קילומטר, או בפשטות צריכת דלק של 10.5 קילומטר לכל ליטר דלק. אגב, פליטת המזהמים שלו עומדת על 221 גרם CO2 לכל קילומטר.

בכדי להשלים את התמונה לרכב הסאלון האולטימטיבי, שתהיה לו גם התנהגות כביש חוצה גבולות, אלפינה דאגו להלביש את הדגם של ה B5 עם מערכת מתלים חדשה וספורטיבית יותר, שתוכננה להתכוונן בעזרת בורר מצבי נהיגה בתא הנוסעים. בנוסף, אלפינה ציידה את הדגם בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ובעיצוב הפנים, השתמשה בעור שחור ובגימור שחור לכל תא הנוסעים.

היצרנית מציעה ללקוחותיה לרכוש את הדגם החדש עם תוספות שונות, כמו מערכת פליטה קלת משקל העשויה טיטניום ומערכת בלמים קרמיים, כאשר מחירה ההתחלתי של האלפינה הוא 108,600 יורו למרכב הסדאן ו 111,900 יורו למרכב הסטיישן.

לרשותכם: מחירון רכב חינם אונליין מאת לוי יצחק.