תמונה פותחת 1_20230910101454.248.jpg תמונה פותחת 2_20230910101454.763.jpg

כתב:מיקו שלו

צילום: יצרן/יח"צ

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית רכבי הפנאי מבית פולריס השיקה שני דגמי RZR חדשים בישראל. בהתאם לגרסאות, הדגמים מצוידים במערכת הינע משופרת, מתלים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות - ומכוונים ישירות לרף היכולות והביצועים הגבוהים ביותר בעולם רכבי השטח הקיצוניים.

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית רכבי הפנאי מבית POLARIS, השיקה בישראל שני דגמים חדשים במשפחת ה-RZR המוכרת. הדגמים החדשים נקראים TURBO R ו-PRO R . לטענת היצרן, ועל פי מה שהוצג בפנינו במהלך ההשקה, שני הדגמים הם החזקים והמתקדמים ביותר אשר יוצרו על ידי פולריס.

ה-RZR PRO R בעל מנוע ארבעה צילינדרים ובנפח של 2.0 ליטר (מצויד במנוע האטמוספרי החזק ביותר אותו ייצרה פולריס) והספקו עומד על 225 כ"ס.

הדגם השני הוא ה- TURBO R המצויד במנוע טווין מקבילי מוגדש  בנפח 925 סמ"ק המפיק 181 כ"ס.

כל אחד מהדגמים החדשים מגיע בתצורת SBS (SIDE BY SIDE) שניים או ארבעה מקומות וברמות אבזור שונות ומגוונות.

רותם אסא, מנהל תחום 4 גלגלי ומנהל מותג פולריס בד.ל.ב מוטוספורט_20230910101456.295.jpg משה ראובני מנכל ד.ל.ב מוטוספורט_20230910104706.403.jpg

רותם אסא-מנהל תחום 4 גלגלי ומנהל מותג פולריס
בד.ל.ב מוטוספורט             

משה ראובני- מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט

RZR TURBO R

תמונה מספר 2_20230910101455.263.jpg

הפולריס RZR TURBO R מציע ביצועי קצה ויכולות התנהגות ועבירות גבוהים במיוחד, בנוי על בסיס שלדה אחודה ברוחב 74 אינץ', מתלים ארוכי מהלך אקטיביים (DYNAMIX DV), חישוקי 15 אינץ' ומנוע טווין מקבילי בנפח 925 סמ"ק המפיק 181 כ"ס. מערך המתלים מבוסס על זרועות A מחוזקות, מוטות מייצבים מעובים ובולמי FOX 3.0 Live valve X2 בעלי מהלך של 27 אינץ' מלפנים ו-28 אינץ' מאחור.
שלדת ה-TURBO R  אחודה ואליה מרותך כלוב התהפכות מלא במבנה התורם לקשיחות ועמידות הכללית של הרכב. רוחבו של ה- TURBO R נקבע על 74 אינץ', בסיס הגלגלים של גירסת שני המקומות עומדת על 96 אינץ' ו-125 אינץ' בגרסת ה-4 מושבים.
בהתאם לגרסה, ה-TURBO R יציג גם את מערכת המתלים האקטיבית, DYNAMIX DV אשר מציעה ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנוהגים וכן את היכולת להתאים באופן עצמאי את שיכוך המתלים בהתאם לתנאי השטח ואת מערכת ה- RIDE COMMAND, מערכת שמע  מבית Rockford Fosgate מושבי באקט מתכווננים וחגורות בעלות 4 נקודות עיגון.

 מחירים:

RZR TURBO R דו-מושבי, ספורט: החל מ-196,900 שקל

RZR TURBO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-209,900 שקל

RZR TURBO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-227,900 שקל

RZR TURBO R ארבעה מושבים, ספורט: החל מ-214,900 שקל

RZR TURBO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-229,900 שקל

RZR TURBO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-249,900 שקל

RZR PRO R

תמונה מספר 3_20230910101455.779.jpg

ה-RZR PRO R תוכנן לרכיבת שטח מהירה ונבנה מתחילתו ועד סופו סביב המנוע החזק ביותר שפולריס נעזרה בו עד היום. לדגם ה-RZR PRO R מנוע 4 צילינדרים אטמוספרי בנפח 2.0 סמ"ק בעל הספק של 225 כ"ס. שלושה מצבי מצערת לבחירה – SPORT, ROCK, RACE יתאימו את אופן קבלת הכוח בהתאם לצורכי הרוכבים ותנאי השטח להבטחת זמינות ויעילות מקסימליים. בנוסף ליחידת מצמד מחוזק ורצועת הינע מעובה ומחוזקת שתוכננו לשאת את כוחות המנוע החדש, תוכננה לדגם ה-PRO R גם שלדה חדשה הבנויה כמקשה אחת עם כלוב התהפכות מובנה, הותקן מערך זרועות מעובות, חוּזקה מערכת העברת הכוח ושופרה מערכת הקירור לרצועת הואריאטור. רוחבו של ה-PRO R נקבע על 74 אינץ' ובולמי MaxLink 29 משודכים למערכת ה-DYNAMIX DV. גם דגם ה-PRO R מצויד במערכת ה-Ride Command ובמערכת השמע מבית Rockford Fosgate, שוב, בהתאם לרמת האבזור ולבחירת הנהג.

מחירים:

RZR PRO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-237,700 שקל

RZR PRO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-257,900 שקל

RZR PRO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-265,900 שקל

RZR PRO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-276,900 שקל

 

RZR (10)_20230910112409.350.jpgRZR (9)_20230910110846.439.jpgפרו אר_20230910110845.924.jpg
RZR (11)_20230910110845.408.jpgטורבו אר_20230910110844.892.jpgRZR (13)_20230910110844.377.jpg