בהונדה מעדכנים את ה-CMX1100 Rebel לשנת 2025 ומוסיפים לצמד הגרסאות הקיים גם את גרסת ה-'SE'.
בשנת 2021 הציגו בהונדה גרסה גדולת נפח של דגם הקרוזר ה'רבל', שעד אז הגיע בגרסאות 500 סמ"ק ו-300 סמ"ק (רק ה-500 מוצע בישראל).
הרבל שם בין הכוונות את הארלי דיווידסון ואינדיאן, עם שימוש במנוע ה-1,084 סמ"ק שנלקח בשלמותו מהאפריקה טווין 1100. למנוע מערכת תזמון שסתומים שונה וגלגל תנופה גדול יותר לטובת מומנט מוגבר בסל"ד נמוך ובינוני. המנוע הפיק 86 כ"ס (לעומת 102 כ"ס באפריקה טווין) ב-7,000 סל"ד ו-10 קג"מ ב-4,750 סל"ד (שיא המומנט באפריקה מגיע ב-6,250 סל"ד).
מערכת ניהול המנוע כללה שלושה מצבי רכיבה – כביש, ספורט וגשם – ועוד מצב אחד להתאמה אישית של הרוכב. יש בקרת ווילי ובקרת שיוט.
שנה לאחר מכן הציגו בהונדה את גרסת הבאגר, שמוסיפה את האות 'T' לשם. ההבדל העיקרי הוא בעיצוב, כשיש כאן פיירינג קדמי עם משקף קטן וסט מזוודות אינטגרליות קשיחות מאחור בנפחים של 16 ו-19 ליטרים. השינוי הוסיף 10 ק"ג למשקל והביא את הגרסה הידנית למשקל רטוב של 233 ק"ג ואת גרסת ה-DCT האוטומטית, שהוצעה במקביל, למשקל של 248 ק"ג (לשנת 2025 נוספו בהתאם עוד 3 ק"ג לכל אחת מהגרסאות).
לשנת 2025 שתי הגרסאות המוזכרות מקבלות עדכונים שמתחילים עם מנוע מותאם לתקנות יורו 5+ העדכניות לפליטת מזהמים.
המנוע דווקא מרוויח מכך, מקבל עוד קצת הספק ומטפס ל-88.5 כ"ס בדיוק ב-7,250 סל"ד (250 סל"ד יותר), כשנתון המומנט נשאר זהה.
כמו בשאר קשת הדגמים של הונדה שמגיעים עם גיר ה-DCT האוטומטי. לשתי הגרסאות הקיימות התווספה גם גרסת SE עם כיסוי פנס בצבע האופנוע, גרמושקות (גומי) על צינורות המזלג ומגן בוץ קדמי מקוצר לטובת המראה. לראשונה בהונדה יש גם מראות בקצה הכידון, מה שמבדיל אותו משתי הגרסאות האחרות.
ההונדה CMX1100 רבל החדש לשנת 2025 צפוי להגיע אל ישראל במהלך שנת 2025, כאשר מחירים טרם פורסמו.