קטנוע אדוונצ'ר חדש מבית פיג'ו
ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית כלי הדו-גלגלי מבית פיג'ו לישראל, משיקה קטנוע הנכנס אל לב אחת מהקטגוריות המבוקשות ביותר – קטנועי אדוונצ'ר.
תמונות- יצרן
ה- XP400 החדש מעוצב כקטנוע אתלטי התואם את חבורת הכלים אשר אליהם הוא משתייך: קטנועים שריריים וגבוהים המתאימים לכל משימה ומזכירים במעט את אופנועי האדוונצ'ר. למעשה עיצוב זה הפך בשנים האחרונות למזוהה עם רוכבים המעוניינים בקטנוע שיכול להוביל אותם בבטחה על כבישים מהירים שם יעדיפו הרוכבים קטנועים חזקים, בעלי משקף יעיל ואחיזת כביש טובה, אבל עדיין מצפים שבעת הכניסה לתוך העיר לא יהיה הקטנוע מסורבל, גדול או חזק מדי, שגובה המושב של הכלי יהיה כזה שישמור על שדה ראייה רחב, שזווית הצידוד של הכידון תהיה רחבה, שהבולמים יהיו ארוכים וידעו להתמודד עם מהמורות ושמרווח הגחון של הקטנוע יהיה כזה שמפעם לפעם אפשר יהיה גם "לגנוב איתו" איזו מדרכה.
קטנוע ה- XP400 של פיג'ו מתאים ומשתלב במדויק בקטגוריה זו. לטעמנו, עיצובו מודרני ומלא אופי. עושה רושם מתכנניו אכן ירדו לפרטים הקטנים. מנוע הסינגל (צילינדר יחיד) בעל ה-400 סמ"ק מפיק 36.7 כ"ס ב- 8,150 סל"ד ו- 3.9 קג"מ ב- 5,400 סל"ד. על הבלימה אחראים צמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים ודיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ מאחור. משקלו היבש של ה- XP400 עומד על 231 ק"ג. האחריות המוטלת על האחיזה ועל נוחות הנסיעה מוטלת על זוג בולמי קייאבה הפוכים בקדמתו של הקטנוע, ועוד בולם יחיד אחראי על חלקו האחורי (בולם שוכב שמהנדסי הקטנוע ההינו לחשוף במפתח ייחודי בצידו הימני האחורי של הקטנוע), על טווח הנסיעה מופקד מיכל דלק בנפח 13.5 ליטר וגובה מושבו הכפול נקבע על 815 מ"מ.
על תחום פינוקי הרוכב אחראי מסך TFT בגודל "5, מערכת התנעה ללא מפתח (מפתח חכם), קישורית BT לטלפון, שקעי USB ומשקף מתכוונן ידנית. על תחומי הבטיחות אחראיות כמובן מערכת ה- ABS ומערכת בקרת המשיכה הניתנות להגדרה ע"י הרוכב.
ל- XP400 שני דגמים שמתומחרים שונה:
דגם ALLURE בעל החישוקים היצוקים יימכר ב- 49,990 שקלים
ודגם ה- GT בעל חישוקי ה"שפיצים" (לאלו שחשקה נפשם ברכיבת שבילים) יימכר ב- 51,990 שקלים.
במסגרת ההשקה 50 קטנועים ראשונים יימכרו במחירי השקה מיוחדים:
- דגם ALLURE (חישוקים יצוקים): 47,990 שקל
- דגם GT (חישוקי שפיצים): 49,990 שקל
*** המחירים לא כוללים אגרת רישוי בסך 328 ₪