אופנוע וקטנוע חדשים מבית VOGE הושקו בישראל

חברת מוטו 24, יבואנית מותג VOGE, השיקה בישראל שני דגמים חדשים. אחד מהם קטנוע מנהלים בעל DNA ספורטיבי, השני הוא אופנוע דו שימושי ושניהם מתאימים לרישיון ה- A1.

כתב – מיקו שלו

תמונות – יצרן

חברת מוטו 24 שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 2019 חתומה על יבואם של כמה מותגים שחלקם כבר הפכו לחלק אינטגראלי מהנוף הישראלי. בימים האחרונים הודיעו אנשי החברה על השקתם של שני דגמים חדשים לבית VOGE (אחד ממותגי קונצרן "לונסין"), מותג שמייוצר תחת פרמטרים המתאימים לשוק האירופאי.

מותג VOGE הוקם לאחר שרכשה חברת לונסין ניסיון רב (משנת 2002) בייצור חלקים של אופנועים וקטנועים ולאחר שהחליטו קברניטי החברה שקצה נפשם בייצורם מנועים, חלקי אופנועים ומערכות חשמל לחברות אחרות, וכי הגיע זמנם שלהם להניח טביעת אצבע אישית בשוק האופנועים העולמי. במקביל לשיווק המותג בשווקים המערביים, מיובאים אופנועי VOGE לישראל משנת 2020 וכמו חברות סיניות אחרות, גם מותג זה הופך עם הזמן ליותר ויותר מוכר בארצנו.

 תמונה מעל פיסקאת SR400_20230628170550.035.jpg

VOGE SR4

ה- SR4 משתלב יפה בשוק המתרחב של קטנועי המנהלים בנפחי הביניים, וזאת בזכות אותם הרוכבים שבשנים האחרונות גילו את הצורך בקטנועים בעלי נפחים אלו, ומצאו אותם מתאימים לרכיבות מביתם הממוקם בפריפריה אל תוכן של הערים הצפופות והעמוסות כמו שאנחנו מכירים אותן.

אף על פי שלקטנוע החדש של VOGE קוראים SR4, אין מנועו בעל 400 סמ"ק אלא 350 סמ"ק. אל תטעו, זה לא גורע מכוחו והמנוע החד צילינדרי הזה (ה- מוזרק ע"י מערכת של BOSCH) משחרר במשיכת גז נתון של 34 כ"ס ב- 7,500 סל"ד. אם משייכים את ההספק הזה ל- 3.5 הקג"מ שמפיק המנוע ב- 6,000 סל"ד אפשר להבין שהקטנוע הזה ממש לא מהחלשים שבחבורה. על הריכוך והאחיזה אחראים בולמים סטנדרטיים של חברת קייאבה כשבאחוריו של ה- SR4 שני בולמים ולא מונושוק יחיד. גובה המושב של ה-SR4 עומד על נתון של 761 מ"מ ומיכל הדלק שלו בעל יכולת לגימה של 12.8 ליטר. בגזרת הבטיחות צויד ה- SR4 ב מערכת ABS , מערכת בקרת משיכה, מערכת אזהרה  בבלימה פתאומית, התראה בלוח השעונים על לחצי אוויר ומערכת עקיבת פנסים בפניות.
על פינוקי הרוכב אחראים שקעי ה- USB המתבקשים, מערכת ההתנעה ללא המפתח, חיבוריות ה- BT, מסך ה- TFT בגודל "7, בלם היד, המשקף המתכוונן ולסיום – מצלמת דרך מובנת הכוללת גם יכולת הקלטה של הרכיבה כולה

מחירו של ה- SR4 עומד על 34,900

 תמונה תחת פיסקאת sr400_20230628170551.067.jpg

VOGE 525DSX אדוונצ'ר

תמונה מעל פיסקת 525_20230628170550.551.jpg

אופנוע אדוונצ'ר בעל נפח בינוני המתאים לרישיון ה-A1  הנפוץ בישראל. הווג הזה, מיועד לתת דריסת רגל ראשונה לרוכבים חדשים המעוניינים להשתלב בסצנת האדוונצ'ר המתפתחת בישראל, אך מתאים גם לרוכבים ותיקים יותר שאופנוע בקטגוריית הביניים מספק את דרישותיהם. המנוע בתצורת טווין מקבילי, בעל נפח של 494 סמ"ק ומספר סוסיו הוא 47.5 ב- 8,500 סל"ד, בסקציית המומנט מפיק המנוע 5 קג"מ ב- 7,000 סל"ד. מיכל הדלק של ה- 525 כולל בתוכו 18 ליטר נוזל ואמור להספיק לכ- 400 ק"מ של רכיבה בין תדלוק לתדלוק, הבולמים הקדמיים והבולם האחורי של האופנוע מבית קייאבה, גובה מושבו הוא 830 מ"מ, מרווח גחונו של האופנוע עומד על 200 מ"מ ומיועד לצליחת דרכי עפר וסלעים והמשקל היבש הכולל של האופנוע עומד על 190 ק"ג.

ה- 525DSX מגיע עם רשימת אבזור הכוללת חיישני לחץ אוויר בצמיגים ומסך LCD בגודל "7. באפשרות הרוכב לבחור בין  2 מפות ניהול מנוע, באופנוע סליפר קלאצ', מערכת בקרת אחיזה ניתנת לניתוק (TCS) ,ABS  (כולל יכולת ניתוק ברכיבת שטח), קישוריות BT, חיבורי USB  ושקע כח, פנסי ערפל, מעמד אמצע (ג'ק) ומשקף מתכוונן.

מחירו של ה- 525DSX עומד על – 49,900

תמונה תחת פיסקאת 525_20230628170550.066.jpg