בימאהה מעדכנים את הטנרה 700 הפופולרי, והוא מקבל מתיחת פנים עיצובית ושינויי ארגונומיה, לצד שיפורי בולמים ויישור קו באלקטרוניקה

20250102132223033.jpg

אחרי ה-MT-07, בימאהה מבצעים עדכון מקיף והכרחי לטנרה 700 הפופולרי מאוד, כשהוא מקבל עיצוב מחודש, עדכוני בולמים וארגונומיה, ומיישר קו בתחום האלקטרוניקה. הימאהה טנרה 700 הוצג לראשונה כדגם 2019, ומיד הפך לסיפור הצלחה. זיהינו את הפוטנציאל הרב כשרכבנו עליו בהשקה העולמית בחודש מאי 2019, וכשהגיע ארצה כמה חודשים לאחר מכן הוא הפך ללהיט מכירות – כשעד כה נמכרו בישראל כבר יותר מ-1,000 יחידות. סביב מנוע ה-CP2 המצוין שהגיע מה-MT-07 בנו בימאהה אדוונצ'ר-ראלי עם יכולות שטח טובות מאוד ובמחיר נגיש. כעת ל-2025 מגיע העדכון הכל כך מתבקש לרב המכר. ראשית, העיצוב מתחדש ואיתו הארגונומיה. יש חזית חדשה לגמרי עם 4 פנסי LED ועם משקף גבוה יותר. מיכל הדלק בן 16 הליטרים זז קדימה ולמטה כדי לשפר את הארגונומיה ולהוריד את מרכז הכובד, כשגם מרכז האופנוע עוצב מחדש כדי להקל על תזוזת הרוכב ברכיבת שטח. חיפויי הצד חדשים גם הם, עם משטחי אחיזה לירכי הרוכב. הטנרה שומר על הצללית המוכרת, אולם כאמור מתחדש לחלוטין בעיצובו. ל-2025 משפרים בימאהה את הבולמים, גם המשולשים חדשים, ומתאימים למזלג החדש. הבולם האחורי מקבל כיוון חדש, וכן לינקג' חדש ופרוגרסיבי יותר מבעבר. השלדה חדשה גם היא, קשיחה יותר מבעבר, ויש רגליות רוכב רחבות יותר כסטנדרט. גובה המושב נשאר 875 מ"מ (860 מ"מ בגרסה הנמוכה), אולם הארגונומיה שופרה עם חלק קדמי של המושב חדש, כשלטענת ימאהה הוא נוח יותר. יש עוד שינויים קטנים כמו תושבת אגזוז חדשה. בנוסף לגרסה הרגילה, שמגיעה בשתי סכימות צביעה, מציגים בימאהה גם את גרסת הראלי הקרבית. בשלב זה עדיין לא הוצגה גרסת Y-AMT אוטומטית לטנרה 700 החדש, אולם אנחנו מעריכים שהיא תוצג בקרוב, גם היא כדגם 2025. הימאהה טנרה 700 החדש יגיע בגרסת הספק מלא ובגרסה מוגבלת ל-47.6 כ"ס לרישיון A1. הוא צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2025. מחירים טרם נקבעו.

הכתבה המלאה באתר פולגז