גרסת ה-ST החדשה לשנת 2025 של הארלי דיווידסון פאן אמריקה 1250 מיועדת למי שרוצה לרכוב רק בכביש, ומגיעה עם חישוקי 17″ ובולמים מכניים עם מהלך גלגל קצר יותר.
גרסת הספיישל של ההארלי דיווידסון פאן אמריקה 1250 הוצגה בשנת 2021 (מבחן מלא – באתר פולגז) ונכנסה ישירות אל קטגוריית האדוונצ'ר פרימיום. לפאן אמריקה מנוע וי-טווין בנפח 1,252 סמ"ק, עם תזמון שסתומים משתנה, המפיק 150 כ"ס ו-13 קג"מ – מותאם לתקנות יורו 5+ העדכניות. לצד גרסה בסיסית יותר עם בולמים מכניים, גרסת הספיישל הבכירה מגיעה עם מערכת בולמים חשמלית סמי-אקטיבית של שוואה הכוללת מזלג הפוך בקוטר 47 מ"מ עם מהלכי גלגל זהים מלפנים ומאחור של 191 מ"מ, וכן מערכת אופציונלית המנמיכה ב-5.8 ס"מ את האופנוע בעמידה לטובת הורדת מרכז הכובד והנחת הרגליים ביתר בטחון. החישוקים במידות אופייניות לקטגורייה – 19″ מלפנים ו-17″ מאחור – לטובת יכולת שבילים בסיסית.
לשנת 2025 מציגים בהארלי גרסה חדשה, שנקראת ST. ההבדלים העיקריים הם בחישוקי 17″, שסוגרים את הגולל על הירידה לשבילים, מהלך גלגל של 140 מ"מ מלפנים ו-130 מ"מ מאחור עם צמיגי מישלין Scorcher ספורט במידות 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור. ממערכת ניהול המנוע יורדת האופציה של שטח ושטח פלוס, ויש קוויקשיפטר – שהיה מאוד חסר בגרסה הבכירה שבחנו בישראל.
מעבר לכך רשימת האלקטרוניקה זהה למה שהכרנו וכוללת ABS להטיה, בקרת אחיזה עם אפשרות לניתוק, בקרת שיוט, מסך TFT בגודל 6.8″ שמתחבר לסלולר, מערכת עזר בעצירה בשיפוע, חיישני לחץ אוויר, תאורת LED עוקבת פנייה, מיגוני צד, ידיות מחוממות, משכך היגוי ורגלית אמצע.
מחירה של גרסת ה-ST החדשה טרם נקבע בישראל.